توصیه به لک؛ روی نقطه ضعفت کار کن

توصیه به لک؛ روی نقطه ضعفت کار کن

پایگاه خبری فوتبالی- چرا دروازه‌بان قرمزها همچنان روی بازی با پا ضعف دارد؟

به گزارش فوتبالی، حامد لک هر چند مقابل آلومینیوم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد اما در مجموع نمایش خوبی را مقابل شاگردان رسول خطیبی ارائه نکرد.

حامد البته چندان به زحمت نیفتاد و روبه‌روی آلومینیوم، وادار به انجام واکنش‌های زیادی نشد اما بارها و بارها با ضربات بی‌هدف و نه‌چندان خوب، مالکیت توپ را از تیمش گرفت. دفع دو ضرب حامد روی یکی از شوت‌های رقیب هم نزدیک بود پرسپولیس را به دردسر بیندازد.

محسن سیدی مربی اسبق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی درباره ضعف لک در بازی با پا گفته است:"  لک برای ماندن در ترکیب ثابت پرسپولیس، باید روی بازی با پا به مراتب بیشتر کار کند. اگر قرار باشد او به محض دریافت توپ این‌چنین دستپاچه شود، عملا بازیکنان خودی قید پاس دادن به او را خواهند زد. بیرانوند هم در اولین روزهای بازی برای پرسپولیس این مشکل را داشت اما به مرور زمان آنقدر خوب شد که دیگر همه بدون واهمه توپ را به صورت زمینی به او پاس می‌دادند."

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: " باید حامد لک حتما با کمک گرفتن از داود فنایی تمرینات اختصاصی بازی با پا را در دستور کار قرار دهد تا این ضعف را هر چه زودتر بر طرف کند. بازی با پا توسط دروازه‌بان‌ها امروزه بخش زیادی از فوتبال را به خود اختصاص می‌دهد و گاها شاهد هستیم که بازیسازی از سوی دروازه‌بان‌ها انجام می‌شود و حامد لک که فیزیک بدنی بسیار خوبی دارد و فصل گذشته نیز عملکرد عالی در لیگ قهرمانان آسیا داشت باید هم روی بازی با پا و هم روی خروج از دروازه دقت بیشتری داشته باشد تا بتواند همچنان در ترکیب اصلی تیمش حاضر باشد.

7655