رونمایی از جدیدترین گزینه جانشینی نیکلاس زوله در بایرن‌مونیخ

رونمایی از جدیدترین گزینه جانشینی نیکلاس زوله در بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به شرایط فعلی باواریایی‌ها، مدیریت این باشگاه با جدیت بیشتری به دنبال جانشینی برای نیکلاس زوله است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت وان، با توجه به شرایط مد نظر بایرن مونیخ، پیدا کردن گزینه مناسب در خط دفاعی که هزینه زیادی نداشته باشد و حقوق زیادی طلب نکند و در عین حال کیفیت لازم را داشته باشد، کار آسانی نیست. در این زمینه، جدیدترین اسمی که شنیده می‌شود، گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو ایتالیا است. طبق این گزارش، بایرن مونیخ مدتی است که این بازیکن بیست و چهار ساله را زیر نظر دارد و چند روز پیش نیز اولین گفتگوها را با این مدافع انجام داده است. این بازیکن 1.88 متری مدافع با کیفیتی است که قدرت مخصوصی در زدن ضربات سر دارد. در فصل جاری سری آ او دو گل نیز به ثمر رسانده است.

با این حال، بدل شدن برمر به گزینه اصلی بایرن مونیخ هنوز در دستور کار قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که سران بایرن مونیخ تمایل دارند با توجه به خروج رایگان نیکلاس زوله، برای جانشین او نیز هزینه انتقالی متحمل نشوند. با این حال، قرارداد برمر در تورین تا سال 2024 اعتبار دارد و تورینی ها با قیمت کمتر از پانزده میلیون یورو، مدافع خود را از دست نمی‌دهند.

از سوی دیگر، برمر از نظر دستمزد به طور قابل توجهی ارزان‌تر از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر، هر دو از تیم چلسی انگلستان و ماتیاس دلیخت از يوونتوس ایتالیا هستند که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌تر هستند.

9404