برچسب 40 میلیونی مدافع مدنظر منچستریونایتد؛ جانشین مگوایر از فرانسه می‌آید؟

برچسب 40 میلیونی مدافع مدنظر منچستریونایتد؛ جانشین مگوایر از فرانسه می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد برای جذب مدافع 20 ساله موناکو، محکوم به پرداخت 40 میلیون پوند است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد برای موفقیت تضمین‌شده در جذب مدافع موناکو، حداقل 40 میلیون پوند پرداخت خواهد کرد.

به نقل از روزنامه سان، بنوا بادیاشیل یکی از مدافعان فرانسوی آیندهدار است که در حال حاضر برای موناکو بازی می کند. این مدافع میانی 20 ساله از فصل 2019-2018 یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم فرانسوی بوده است. او تاکنون 105 بازی برای موناکو انجام داده و سه گل و سه پاس گل نیز به‌ثبت رسانده است.

در بازار نقل و انتقالات ژانویه نیز، نیوکاسل یونایتد و وستهم یونایتد علاقه مند به جذب بادیاشیل بودند. نیوکاسل حتی در ماه گذشته پیشنهادی 33 میلیون پوندی برای این مدافع ارائه کرد، اما این معامله انجام نشد.

به گفته منبع مذکور، شیاطین‌سرخ نیز به رقابت برای جذب بازیکن تیم‌ملی زیر 21 سال فرانسوی پیوسته است. شیاطین سرخ قبلاً در سال 2020 به بادیاشیل علاقه داشتند و حتی پیشنهادی 22 میلیون پوندی ارائه کردند. با این حال، در آن زمان موفق به خرید او نشدند.

در آستانه فصل 2023-2022 یونایتد به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. آینده اریک بایی و فیل جونز در هاله‌ای از ابهام است و مگوایر نیز در ترکیب شیاطین‌سرخ پراشتباه ظاهر می‌شود.

با این حال، سران منچستریونایتد قصد ندارند از مگوایر، که در سال 2019 با 80 میلیون پوند به خدمت گرفتند و همچنین کاپیتان باشگاهشان است، دست بکشند.

گفتنی است بنوا بادیاشیل در این فصل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی های مکرر شده است. این مدافع 20 ساله از اواسط نوامبر تنها 45 دقیقه در لوشامپیونه به میدان رفته‌است.

9719