تحلیل دربی ایرانی‌ها در قطر؛ اوج‌گیری العربی با اسماعیلی با قرار دادن یاران خلیل‌زاده در بحران

تحلیل دربی ایرانی‌ها در قطر؛ اوج‌گیری العربی با اسماعیلی با قرار دادن یاران خلیل‌زاده در بحران

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه قطری در گزارشی به تحلیل دیدار حساس العربی و الریان در لیگ ستارگان پرداخت.

به گزارش فوتبالی، نشریه «استاد الدوحه» قطر در گزارشی به دیدار حساس العربی و الریان در رقابت های لیگ ستارگان و به تحلیل این بازی پرگل که در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به نفع العربی به پایان رسید، پرداخت.

نشریه قطری، نوشت: العربی با نمایشی خیرکننده موفق شد مقابل الریان پیروزی مستحقی را کسب کرد و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

تیم رویاها (العربی) بعد از اینکه در جام امیر قطر ناکام شدند و از این رقابت ها حذف شدند دوباره با برد الریان اعتماد به نفس از دست رفته خود را برگرداندند.

العربی با این برد ارزشمند موفق شد تا دوباره در میان 4 تیم نخست جدول یعنی رده چهارم قرار بگیرد و هر چند این جایگاه موقتی باشد ولی با این برد الغرافه را زیرفشار گذاشت.

العربی در این بازی با گل زودهنگام خود توسط المساکنی نشان داد اراده برد دارد. البته الریان هم  خیلی زود بازی را با گل شجاع خلیل زاده به تساوی کشاند تا امیدهایش در این دیدار را زنده نگه دارد اما در ادامه العربی خیلی زود بعد از دو دقیقه به گل رسید و زمان بازی را به دست گرفت و در نهایت به پیروزی رسید.

الریان در اولین آزمون خود زیرنظر نیکولاس کوردوا اهل کشور شیلی نشان داد نتوانست از بحران خارج شود و رفتن لورن بلان سرمربی فرانسوی از این تیم بی فایده بوده است.

این دیدار دربی ایرانی های قطر بود که چون فرشید اسماعیلی برای العربی بازی کرد و شجاع خلیل زاده هم در ترکیب الریان حضور داشت. نمایش خیرکننده العربی با بازیکن سابق استقلال باعث شد تا الریان با مدافع سابق پرسپولیس همچنان در بحران بماند.

6641