انتقاد نیمار از مردم برزیل: زندگی در این نسل ناراحت‌کننده است

انتقاد نیمار از مردم برزیل: زندگی در این نسل ناراحت‌کننده است

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار، ستاره پی‌اس‌جی و تیم‌ملی برزیل، توضیح داد چرا ارتباط امروز مردم کشورش با تیم‌ملی ناامیدکننده است.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، از ارتباط نسل جدید کشورش با تیم‌ملی انتقاد کرد و مدعی شد که فاصله سلسائو و مردم این کشور افزایش یافته‌است.

نیمار احساس می‌کند که درباره بازی‌های تیم به اندازه کافی صحبت نمی‌شود و از نبود هیاهویی که انتظار دارد در بین مردم ابراز تاسف کرد.

برزیل در 15 بازی اول خود در مقدماتی جام‌جهانی شکست‌ناپذیر بوده است و یکی از اولین مسافران قطر بود.

نیمار طی مصاحبه اخیر گفت: "این روزها  سلسائو از هواداران بسیار دور شده است. نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاد، اما درباره بازی‌های امروز ما کمتر در صحبت می شود. غم انگیز است که در نسلی زندگی می کنم، که هنگام بازی تیم ملی برزیل، اهمیت زیادی بین مردم دیده نمی‌شود."

ستاره باشگاه پاریسن ژرمن سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، که جام‌جهانی 2022 قطر آخرین حضور او در این رقابت‌ها خواهد بود. نیمار در مصاحبه با DAZN گفته بود: "احتمالا 2022 آخرین حضور من جام‌جهانی است. این را آخرین حضور خود می‌دانم چون مطمئن نیستم که دیگر توان و ذهنیت کافی برای حضور در این رقابت‌ها را داشته باشم. بنابراین، هرآنچه در توان دارم خواهم گذاشت، و هرکاری لازم باشد برای قهرمانی کشور انجام می‌دهم."

9719