ادامه غیبت مدافع اروگوئه‌ای در تمرینات بارسلونا

ادامه غیبت مدافع اروگوئه‌ای در تمرینات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدافع ملی‌پوش اروگوئه ای آبی و اناری پوشان شهر بارسلون به مسابقه مقابل والنسیا نیز نخواهد رسید و این دیدار کاتالان‌ها را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس چاپ مادرید اسپانیا، کادر فنی باشگاه بارسلونا عصر دیروز تمرینات آمادگی جسمانی بعد از مسابقه دور رفت مقابل ناپولی در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد اما کماکان رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه و آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در این تمرین نیز غایب بود.

رونالد آرائوخو دیروز نیز در تمرینات تیمی و گروهی شاگردان ژاوی هرناندز در باشگاه کاتالانی حضور نداشت. اگر این مدافع ملی‌پوش اروگوئه ای روز قبل از مسابقه می‌توانست در تمرینات گروهی تیم شرکت کند، نام او وارد لیست تیم برای مسابقه مقابل والنسیا قرار داده می‌شد ولی در غیر این صورت، رونالد آرائوخو این مسابقه را هم از دست خواهد داد.

ژاوی هرناندز در خط دفاعی تیم خود با یک مشکل جدی به نام کمبود بازیکن دفاعی روبه‌رو شده است. اریک گارسیا و اسکار مینگوئزا تنها مدافعین در دسترس ژاوی هرناندز برای مسابقه برابر والنسیا هستند و این سرمربی جوان اسپانیایی می‌خواهد که از کوماس، یک مدافع از تیم دوم یا همان بارسلونای بی برای این مسابقه استفاده کند.

9404