بگومگوهای جنجالی بزرگان در مونیخ/ انتقادات تند اسطوره و مدیر ورزشی از هم!

بگومگوهای جنجالی بزرگان در مونیخ/ انتقادات تند اسطوره و مدیر ورزشی از هم!

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس به مصاحبه صالح حمیدزیچ واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سالزبورگ به تساوی یک بر یک رسید. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ پیش از آغاز آن بازی، از مصاحبه لوتار ماتئوس انتقاد کرد و با کلماتی تند او را مورد خطاب قرار داد. به دنبال این ماجرا، لوتار ماتئوس، اسطوره ژرمن‌ها هم در مصاحبه‌ای با خبرنگار نشریه بیلد این‌چنین به او پاسخ می‌دهد: "وظیفه من به عنوان ژورنالیست این است که نمایش‌ها را ارزیابی کنم. حسن صالح حمیدزیچ، یولیان ناگلزمان و یاشوا کیمیش تأیید کردند که برابر بوخوم خوب نبودند. عصبانیت و خشونت صالح حمیدزیچ در اظهار نظرش، نشان می‌دهد که نظر من روی او تأثیر گذاشته است. انتقاد از خط دفاعی او را آزار می‌دهد زیرا که او حقیقت را می‌داند."

قهرمان رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۰ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: "حسن فشار را حس می‌کند زیرا او مسئول جمع‌ کردن ترکیب، به خصوص در خط دفاع است. قیمت و عملکرد لوکاس هرناندز و دایوت اوپامکانو متناسب نیست و هرناندز ساختار دستمزدهای تیم را هم به هم ریخته است. خط دفاعی از نظر سرعت ضعیف است و بدون آلفونسو دیویس این مسأله بیشتر مشخص می‌شود. حسن می‌خواهد از بازیکنان دفاع کند، اما در همین حال به فکر دفاع از مسئولیت نقل و انتقالات خود است. من این را درک می‌کنم."

حسن صالح حمیدزیچ در آن مصاحبه ضمن انتقاد از لوتار ماتئوس، اعلام کرده بود که از صحبت‌های او اصلا خوشحال نیست و گفته بود: "قطعا لوتار باید حرفی بزند، بله او کارشناس است. حرف‌های او برایم جذابیت ندارد، من به حرف‌های او اهمیت نمی‌دهم. ما در کنار بازیکنانمان می‌ایستیم و با آن‌ها حرف می‌زنیم. ولی حرف‌های ماتئوس برایم پشیزی ارزش ندارد!"

البته این سخنان تند صالح حمیدزیچ نیز از آن‌جا نشأت گرفته بود که لوتار ماتئوس چندی پیش از خط دفاعی بایرن مونیخ انتقاد کرده بود و بازیکنانی مثل دایوت اوپامکانو را شدیداً نقد کرده و گفته بود که اوپامکانو زمان کافی برای اثبات خود را داشته و باید بهتر از این‌ها نشان دهد.

9404