فرصت سوزی دوباره روسونری در سری آ

فرصت سوزی دوباره روسونری در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خارج از خانه مقابل سالرنیتانا با نتیجه دو بر دو متوقف شد و حالا جایگاهش در صدر جدول بسیار در خطر است. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، شنبه شب دو تیم سالرنیتانا و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی برابر هم قرار می‎گرفتند که میلان با یک امتیاز بیشتر از اینتر در صدر جدول قرار داشت و این در حالی است که نراتزوری یک بازی عقب افتاده نیز داشت و سالرنیتانا با 13 امتیاز در قعر جدول جای گرفته بود و روز کاغذ، شاگردان پیولی از شانس برد بالایی برخوردار بودند. 

در نیمه اول روسونری خیلی سریع توسط جونیور مسیاس به گل اول رسید، اما فدریکو بونازولی در دقیقه 29 جواب گل مسیاس را داد و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی اکثرا در اختیار شاگردان پیولی بود، اما تیم میزبان موفق شد در دقیقه 72 با ضربه میلان دوریچ بازی را دو بر یک کند، اما خوشحالی میزبان تنها پنج دقیقه دوام داشت و آنته ربیچ در دقیقه 77 نتیجه را دو بر دو کرد و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید. حالا اینتر فرصت دارد تا با پیروزی در دو بازی عقب افتاده‌اش، 4 امتیاز از میلان فاصله بگیرد. 

4416