آمار خارق‌العاده‌ای که رونالدو به دنبال تکرار آن مقابل اتلتیکو مادرید است

آمار خارق‌العاده‌ای که رونالدو به دنبال تکرار آن مقابل اتلتیکو مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که در چهارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی اتلتیکو یعنی واندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم به پیروزی می رسد.

به گزارش فوتبالی، اما اتلتیکو مادرید یک حریف ویژه برای کریستیانو رونالدو است به طوری که رونالدو بارها و بارها دروازه اتلتیکو مادرید را چه زمانی که در رئال مادرید حضور داشته است و چه زمانی که در یوونتوس حضور داشته است، باز کرده است و به طور کلی خاطرات خوبی از تقابل با اتلتیکو مادرید به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

رونالدو تاکنون 35 بار مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفته است که در این 35 بازی 25 گل مقابل روخی بلانکو به ثمر رسانده است. فوق ستاره پرتغالی همچنین 9 پاس گل هم مقابل اتلتیکو مادرید داده است و به طور کلی آمار خوبی داشته است. رونالدو تنها بازیکنی است که توانسته سه بار مقابل یان اوبلاک هت‌تریک کند و باید دید که در بازی چهارشنبه شب چه عملکردی مقابل اوبلاک خواهد داشت.

1470