استعفاهای سریالی مشاوران و همراهان عزیزی خادم از پست‌هایشان در فدراسیون فوتبال

استعفاهای سریالی مشاوران و همراهان عزیزی خادم از پست‌هایشان در فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، مشاوران او هم چاره‌ای جز ترک این مجموعه ندارند.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی بعد از پایان دوران ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی او، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از سمتش در فدراسیون استعفا داد که خبرش را منتشر کردیم.

علاوه بر ابراهیم جهانیان رییس دفتر عزیزی خادم و احسان عزیزی خادم مدیرآی تی فدراسیون فوتبال که پسرعموی او هم بود، یکی دیگر از مشاوران عزیزی خادم هم که حضورش در فدراسیون سوژه اختلاف برخی اعضای هیات رئیسه با رئیس وقت فدراسیون فوتبال شده بود، پس از عزل عزیزی خادم دیگر در فدراسیون فوتبال حاضر نشده، فعالیتش در فضای مجازی را هم کاملا محدود کرده و حسابهای اینستاگرامی و توییتری اش را بسته تا اینگونه از فشار انتقادها فرار کند. این مشاور عزیزی خادم که سابقه رسانه ای هم دارد، سمت دستیار و نماینده رییس فدراسیون فوتبال را هم یدک می‌کشید.

علاوه بر همه همه اینها، مشاورانی چون امیدزاده و عبایی که مشاوران اجرایی و اداری عزیزی خادم بودند، هم به صورت غیررسمی استعفا کرده اند و اما هنوز به صورت رسمی استعفاهایشان اعلام نشده است. 

در کل هر کس با عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال رفته یا در آستانه جدایی است یا جدا می شود. حسین شریفی مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال که همزمان سمت سخنگویی را هم در کارنامه داشت فعلا از سخنگویی کنار گذاشته شده و احسان اصولی جایگزین او شده است. البته قرار است میرشاد ماجدی درباره ماندن یا رفتن او در سمت روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند. ظاهرا رییس دفتر او در مرکز تیم های ملی هم طی روزهای آینده استعفا خواهد کرد.

۱۱۱۱