تمسخر بازیکن گربه‌آزار لیگ انگلیس با گربه بادکنکی

تمسخر بازیکن گربه‌آزار لیگ انگلیس با گربه بادکنکی

پایگاه خبری فوتبالی -هواداران نیوکاسل به تمسخر کورت زوما مدافع وستهام در بازی شنبه دو تیم در لیگ انگلیس در ورزشگاه لندن پرداختند و یک عروسک گربه ای بادکنکی نارنجی رنگ را برای تمسخر این بازیکن به سکوها بردند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا ویدیوی زوما در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده بود. زوما در این ویدیو به گربه خانگی خود سیلی می زند. ویدیوی این صحنه توسط یوان برادر کورت در شبکه اجتماعی اسنپ چت منتشر شد.

وستهام  خیلی سریع بیانیه ای منتشر کرد و رفتار این مدافع را محکوم کرد هر چند که این مدافع ساعاتی بعد از انتشار آن کلیپ، در ترکیب اصلی وستهام مقابل واتفورد قرار گرفت. بعد از آن اتفاق، زوما معمولا در استادیوم های فوتبال با واکنش خشم آلودی مواجه می شود و شنبه نوبت هواداران نیوکاسل بود که با یک گربه بادکنکی به تمسخر مدافع وستهام بپردازند. گفته می شود که هواداران نیوکاسل این شعار را هم سر داده اند:" هی زوما، ما می دونیم که تو به اون گربه لگد زدی!"

دیوید مویس سرمربی وستهام در مورد آخرین شرایط کورت زوما گفت:" فکر می کنم که کورت از کاری که کرده پشیمان است اما خیلی ناراحت و آشفته است و به همین خاطر سعی کردیم که به او روحیه بدهیم و حال و هوایش را عوض کنیم. "

4125