تیم ملی فوتسال بانوان روسیه فردا به تهران ‌می‌رسد

تیم ملی فوتسال بانوان روسیه فردا به تهران ‌می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال بانوان روسیه برای انجام دو بازی تدارکاتی فردا (یکشنبه) وارد ایران می‌شود.

به گزارش فوتبالی، براساس هماهنگی‌های از پیش انجام شده، تیم فوتسال بانوان روسیه که خود را برای حضور در رقابت‌های یورو 2022 و دوئل سرنوشت‌ساز با پرتغال آماده می‌کند، فردا اول اسفندماه برای انجام دو مسابقه تدارکاتی وارد تهران شده و در طول 5 روز حضور روس‌ها در تهران، دیدارهای دوستانه دوم و چهارم اسفندماه به انجام می‌رسد.

اردوی تیم فوتسال زنان ایران هم از چهار روز قبل آغاز شده و علی‌رغم دعوت از 20 بازیکن، ابتلای 4 بازیکن کلیدی (فرشته کریمی، فرشته خسروی، سحر زمانی و اعظم آخوندی) به ویروس کرونا باعث تغییرات در برنامه کادرفنی شده است؛ ضمن آن‌که سارا شیربیگی هم به دلیل آسیب‌دیدگی به اردوی ملی نرفته تا کار سلیمانی برای چینش ترکیب مدنظرش مقابل یکی از برترین تیم‌های فوتسال جهان بسیار دشوار شود.

براساس پروتکل‌های بهداشتی، تست کرونای مجددی از 4 بازیکن تیم فوتسال زنان ایران به عمل آمده و آن‌ها در صورت منفی‌شدن تست خود می‌توانند به اردو بازگردند که البته اتفاق بعیدی به نظر می‌رسد.

با این وصف، فروزان سلیمانی تصمیم به تغییرات در فهرست خود گرفت و زینب کرمی دروازه‌بان جوان تیم فوتسال زنان مس رفسنجان را به عنوان جانشین اعظم آخوندی به اردوی ملی فراخواند و هم‌چنین فاطمه تراهی، مهتاب بنایی و مهسا کمالی را هم به اردو دعوت کرد تا این 4 بازیکن، جانشین بازیکنان کرونایی تیم شوند.

۴۱۵۴