پیش‌بینی مایکل اوون از وضعیت چلسی در دربی امروز لندن

پیش‌بینی مایکل اوون از وضعیت چلسی در دربی امروز لندن

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق تیم انگلیس نتیجه بازی عصر امروز میان چلسی و کریستال‌پالاس را 2-1 به سود آبی‌ها پیش‌بینی کرد.

به گزارش فوتبالی، مایکل اوون، مهاجم سابق لیگ‌برتر انگلیس معتقد است که چلسی در مقابل کریستال‌پالاس با تمام توان خود ظاهر نخواهد شد، اما در هر صورت محکوم به پیروزی است.

دیدار امروز، اولین بازی آبی‌ها پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و بازگشت به لیگ‌برتر است. شاگردان توماس توخل با غلبه بر پالمیراس در فینال این رقابت‌ها، برای اولین بار در تاریخ باشگاه قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدند. حال پس از بازگشت، چالش سختی در انتظار آن‌هاست.

کریستال پالاس بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد اما نتایج عقاب‌ها آنطور که باید رقم نخورده است. درحال حاضر آن‌ها از دسامبر 2021 پنج بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته‌اند.

اوون معتقد است که در این بازی کریستال‌پالاس حریف خود را تحت فشار خواهد گذاشت، اما نهایتا چلسی با نتیجه 2-1 برنده خواهد شد.

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس گفت: "پالاس در این فصل بد بازی نکرده است، اما اکنون دو شکست متوالی دارد. آنها در ادامه مسیر خود به مقداری شانس نیاز دارند، همچنین باید از موقعیت‌های خود در زمین بهتر استفاده کنند. آنها کیفیت هجومی بالایی دارند، بنابراین فکر می‌کنم نتایج آن بهتر خواهد شد."

او اضافه کرد: "چلسی پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها یک هفته استراحت داشته‌است و من انتظار دارم که آن‌ها به فُرم خوب خود بازگردند. آنها چند ماه بسیارمهم در پیش دارند و من تعجب نمی‌کنم که ببینم آن‌ها باز هم فاتح جام‌های دیگر شوند. فکر می‌کنم که این یک بازی متعادل خواهد بود، اما بنظرم چلسی کیفیت خود را بر پالاس دیکته کند. پیش‌بینی من نتیجه 2-1 است."

9719