ورزشگاه امارات مانع قرارداد آرسنال با حامی مالی سوئدی

ورزشگاه امارات مانع قرارداد آرسنال با حامی مالی سوئدی

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال پس از علاقه دنیل اِک، بنیانگذار اسپاتیفای به همکاری با این باشگاه، با تغییر نام ورزشگاه امارات مخالفت کرد.

به گزارش فوتبالی، ارائه‌دهنده خدمات پخش صوتی سوئدی قرار است با حق نامگذاری ورزشگاه نیوکمپ، قرارداد بزرگی را با باشگاه بارسلونا به‌امضا برساند.

به نقل از میرِر، با توجه به اینکه غول‌های کاتالونیایی با بحران مالی روبرو هستند، قرارداد با اسپاتیفای (به ارزش 236 میلیون پوند) می تواند وضعیت آبی‌اناری‌ها را تا حد قابل‌توجهی بهبود بخشد.

با این حال، گزارش شده است که ابتدا دنیل اِک، میلیاردر سوئدی، با پیشنهاد تغییر نام ورزشگاه امارات به سراغ باشگاه آرسنال رفته بود. بنیانگذار اسپاتیفای علاقه مند به خرید آرسنال از مالک میلیاردر آمریکایی خود، استُن کرونکه بود. اما او در تلاش برای مالکیت باشگاهی که در گذشته طرفدار آن بوده‌است، ناموفق بود.

حق نامگذاری استادیوم یک پیشنهاد بسیار جذاب برای هر باشگاهی است، زیرا در ازای آن پول زیادی دریافت می کنند.

بر اساس گزارش ها، علیرغم اینکه از نظر مالی می‌تواند فشار زیادی به باشگاه وارد کند، توپچی‌ها به دنبال بازسازی امارات هستند. فروش حق نام ورزشگاه می توانست برای باشگاه شمال لندنی بسیار سودمند باشد زیرا آن‌ها شدیدا نیاز به تقویت تیم خود در تابستان امسال دارند.

به دنبال مخالفت آن‌ها برای تغییر نام استادیوم امارات، اسپاتیفای نهایتا با بارسلونا که دارای مشکل مالی بود، به توافق رسید. این می تواند یک تغییر بازی برای غول های اسپانیایی باشد.

9719