واکنش خورشیدی به علت حضورش در مرکز تیم‌های ملی: برای کار شخصی به آنجا رفته بودم

واکنش خورشیدی به علت حضورش در مرکز تیم‌های ملی: برای کار شخصی به آنجا رفته بودم

پایگاه خبری فوتبالی- مجتبی خورشیدی برای توضیح علت حضورش در مرکز تیم های ملی در روز پنجشنبه روی خط شب های فوتبالی آمد و درباره خبر منتشر شده در "فوتبالی" نیز توضیحاتی داد که البته با واکنش چیا فوادی سردبیر و مدیرمسئول پایگاه خبری "فوتبالی" نیز همراه شد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی خورشیدی در ابتدا اظهار داشت: در چند روز گذشته روی من هجمه‌ای وارد شد. مانند همان هجمه ای که در زمان انتصاب من به من وارد شده بود. اما حقیقت این است که انسان گاهی مظلوم واقع می شود. همانطور که در ابتدا مظلوم واقع شدیم و همه ما را زدند اما ما در عمل ثابت کردیم که از دیکته ای که نمره ش 20 بود، فکر میکنم 19.75 هم نشدیم و 20 شدیم. زیرا توانستیم کارمان را در تمام اردوها انجام دهیم. البته کار جمعی بود و همه دوستان زحمت کشیدند. همه دوستانی که در این اردوها بودند، و به قول آقای کامرانی‌فر، خیلی ها کمک کردند که ممکن است حتی اسمشان هم نیامده باشد. تیم به جام جهانی صعود کرد و الحمدللله توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: همه، اللخصوص رسانه‌ها حق دارند نسبت به هر موضوعی، صحبت کنند و هرکس موافق است، نظرش را بگوید و کسی که مخالف است، نظر مخالف خود را بگوید. اما من می گویم که انصاف باید رعایت شود. من برای امتحان دانشگاهم که به دلیل کرونا باید مجازی برگزار می‌شد، رفتم لپ‌تاپم را بردارم و یکی دو نفر از دوستان را دیدم و برای نوشیدن چای به دفترشان رفتم. خود من شرایط حساسیت اینطور جلسه ها را درک میکنم و میدانم اینجور مواقع نباید به این فضاها رفت. هرچه دورتر باشی، تنش کمتر خواهد بود. بعد از آن من دیدم که آقای عزیزی خادم دارند می‌روند و به آقای سعید زارعیان که با او در حال نوشیدن چای بودیم گفتم که دکتر دارند می‌روند. برویم ببینیم چه شد و چه اتفاقی افتاد. همه می‌خواستند بدانند آخر قصه به کجا می‌رسد. ما پایین رفتیم و در حد 5 الی 6 ثانیه ایشان را دیدیم و پرسیدیم که چه شد و ایشان پاسخ دادند که دیگر در اختیار دوستان است که چه تصمیمی بگیرند. برای او آرزوی موفقیت کردیم و خداحافظی کردیم. ایشان رفتند و من هم به سمت منزل رفتم تا برای امتحان ساعت 3 بعد از ظهر آماده شوم. 

خورشیدی در ادامه اظهار داشت: بعدا دیدم سایت فوتبالی مطلبی منتشر کرده است که من بعد از دیدن آن، به آقای چیا فوادی هم زنگ زدم و گفتم که همچین چیزی نیست. ایشان هم خبر را حذف کردند و گفتند که آن مطلب طبق شنیده‌ها بر روی خروجی قرار گرفته بود. ما بچه نیستیم و به قدری تجربه داریم که بدانیم در چنین جلساتی اصلا جای ما نیست. 

وی ادامه داد: برای مثال شاید هیچکدام از دوستان به خودشان اجازه ندهند به جلسات فنی که با حضور آقای اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود ورود کنند. ما هم بی تجربه نیستیم که بخواهیم به آن جلسه رفته و به رییس فدراسیون کاغذی برسانیم. زمانی به کفتر نامه بر، کاغذی میدادند تا برساند! الان با یک پیامک ساده میتوانید به هرکسی پیامی را برسانید. این حرف خنده‌دار است. 

وی در این باره که شنیده می‌شود روی کاغذی چیزی نوشته و به عزیزی خادم داده است گفت: این کذب محض است. کل دوربین های مرکز ملی اگر کاغذی دست من دیدند و یا اینکه دیده اند که در طی جلسه از جلوی آن جا رد شده و اصلا درخواستی داده ام، تا آخر عمرم اگر ببینم حتی فوتبالی از شبکه ای پخش می‌شود، شبکه را عوض می‌کنم. 

خورشیدی ادامه داد: من از آقای چیا فوادی ممنونم. به ایشان زنگ زدم و توضیح دادم و ایشان خبر را برداشتند. از ایشان تشکر دارم. در این عصر تکنولوژی هرکسی می‌تواند پیامش را با یک پیامک منتقل کند. و اصلا من چه حرفی دارم که بخواهم با آقای عزیزی خادم بزنم؟ من در آن لحظه چه کمکی می‌توانم بکنم؟ من در حوزه کاری خودم، چیزی که مسئولیتش را دارم سعی کرده ام درست انجام بدهم و از این پس هم سعی خواهم کرد. ساعت 2 شب دیدم بعضی سایت ها نوشتند خورشیدی می‌خواسته کاغذی را به دست عزیزی خادم برساند. این حرف ها خنده‌دار است و باعث تاسف.

پس از آن، چیا فوادی سردبیر پایگاه خبری فوتبالی در واکنش به اظهارات خورشیدی عنوان کرد: آقای خورشیدی نکاتی را درباره خبری که ما منتشر کردیم مطرح کردند. در نهایت گفتند که ما خبر را حذف کردیم. خیر، ما آن خبر را حذف نکردیم. توضیحات تکمیلی آقای خورشیدی را آنجا منتشر کردیم. منابع خبری ما در روز جلسه این خبر را دادند و ما هم چون منبع خبر موثق بود منتشر کردیم. بعد از آن هم ما صحبت های ایشان را منتشر کردیم که گفتند فقط برای برداشتن لپ‌تاپشان به آنجا رفتند. بعد از آن هم فیلمی منتشر شد که نشان میداد آقای عزیزی خادم برای آخرین بار مرکز ملی فوتبال را ترک می‌کردند، آن جا هم آقای خورشیدی، ایشان را دیدند و از او خداحافظی کردند. من از آقای خورشیدی ممنونم که از ما تشکر کردند، اما ما خبر را حذف نکردیم و فقط توضیحات ایشان را اضافه کردیم. حذف کردن هر خبر در رسانه، کار راحتی نیست.

6641