لیورپول و آماده‌سازی یک پیشنهاد 150 میلیونی برای ستاره نروژی در تابستان

لیورپول و آماده‌سازی یک پیشنهاد 150 میلیونی برای ستاره نروژی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین و جدیدترین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط نشریات و منابع انگلیسی، مدیریت لک‌لک‌های آنفیلد در تلاش است تا مهاجم ملی‌پوش نروژی را در فصل تابستان پیش رو با مبلغی معادل با رقم یکصد و پنجاه میلیون یورو به خدمت تیم خود درآورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، زمانی که مهلت قانونی جابه‌جایی بازیکنان در ژانویه اخیر به اتمام رسید و پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد، حالا به طور حتم بحث‌ها در محافل ورزشی در خصوص این موضوع خواهد بود که کدام فوتبالیست‌ها در پنجره نقل و انتقالات فصل تابستان پیش رو از تیم‌های فعلی خود جدا و به سایر باشگاه‌ها منتقل خواهند شد. بر همین اساس، انتظار می‌رود که شاه‌ماهی اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده، ارلینگ هالند نروژی باشد.

البته کیلیان امباپه، مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در این ارتباط حرف زیادی برای گفتن داشته باشد؛ چرا که انتظار می‌رود تا مهاجم بیست و سه ساله فرانسوی با مدیران باشگاه اسپانیایی رئال مادرید قرارداد امضاء کند و به این تیم منتقل شود. انتقالی که انتظار می‌رود پس از زمانی که لوس بلانکوس و پاری‌سن‌ژرمن در دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با هم مبارزه کرده و نتیجه پایانی و تیم صعود کننده مشخص شد، اعلام شود.

هیچ باشگاه بزرگ و متمول اروپایی در میان پنج لیگ برتر در قاره سبز وجود ندارد که دوست نداشته باشد ارلینگ هالند، ستاره گلزن باشگاه بروسیا دورتموند آلمان را در جمع بازیکنان تیم خود داشته باشد. مهاجم نروژی همه چیز دارد. آن دسته از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال جزیره مانند لیورپول، منچستر سیتی، منچستر یونایتد و چلسی خوشحال خواهند شد اگر که بدانند مهاجم وسط نروژی در فصل آینده در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد.

اما اگر این بازیکن گلزن در فوتبال کشور آلمان بماند، تقریباً به طور قطع به تیم بایرن مونیخ خواهد پیوست؛ این ملی‌پوش نروژی زنبورها حتی می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه فرانسوی در پاری‌سن‌ژرمن شود که به احتمال فراوان به جمع کهکشانی‌های مادریدی خواهد پیوست.

هم‌چنین این احتمال نیز وجود دارد که ارلینگ هالند یا به کیلیان امباپه در تیم اسپانیایی جدیدش بپیوندد تا یک خط حمله رؤیایی و باور نکردنی در رئال مادرید ایجاد کنند و یا این که در آینده نزدیک، به مرد اصلی پیکان خط آتش کاتالان‌ها در تیم بارسلونا تبدیل شود و آن‌ها را در خط حمله رهبری کند.

9404