ملی‌پوش ایتالیایی در پی دائمی کردن قرارداد انتقال قرضی خود از رم به میلان

ملی‌پوش ایتالیایی در پی دائمی کردن قرارداد انتقال قرضی خود از رم به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات رسانه‌ها و جدیدترین گزارش‌های خبرنگاران نشریات ایتالیایی، به نظر می‌رسد که مدافع ملی‌پوش روسونری علاقه‌مند است که بعد از اتمام زمان قرارداد قرضی خود با این تیم هم در میلان به کار خود ادامه دهد و به جمع گرگ‌های پایتخت‌نشین ایتالیایی بازنگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سايت ایتالیایی کالچو مرکاتو، دوران حضور قرضی الساندرو فلورنتزی، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آ اس رُم این کشور در تیم آ ث میلان با پایان یافتن رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا به اتمام خواهد رسید.

طبق این گزارش از خبرنگار رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، با این اوصاف، نیات و خواسته‌های مدافع - هافبک کناری سمت راست و ملی‌پوش ایتالیایی کاملاً روشن و واضح است. به گزارش این نشریه ورزشی چاپ کشور ایتالیا، الساندرو فلورنتزی تمایل و علاقه خود را برای ادامه حضور خود در جمع بازیکنان روسونری و حاضر در سن سیرو و پیگیری ماجراجویی‌های خود با باشگاه آ ث میلان نشان داده و به الساندرو لوچی، ایجنت و مدیر برنامه‌های خود امور و وظایف مربوط به عملیات دائمی کردن انتقال قرضی خود را از جالوروسی به روسونری سپرده است. الساندرو لوچی نیز قرار است که ظرف چند روز آینده با پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه آ ث میلان ملاقات و گفت‌وگو کند تا در مورد آینده موکلش به بحث و تبادل نظر و چاره‌جویی بپردازند.

از سوی دیگر، مدیریت باشگاه آ ث میلان بر موضوع مهم و اثرگذار کاهش قیمت ثابت به مبلغ چهار و نیم میلیون یورویی این مدافع ملی‌پوش ایتالیایی و بازیکن سابق باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه اصرار خواهد ورزید.

9404