توقف یوونتوس در دربی تورین/ بیانکونری در خطر از دست دادن رتبه چهارم

توقف یوونتوس در دربی تورین/ بیانکونری در خطر از دست دادن رتبه چهارم

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک دیدار خانگی مقابل تورینو با حساب یک بر یک متوقف شد و حالا رده چهارمش در جدول کاملا در خطر است. 

به گزارش فوتبالی، از آغاز هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، جمعه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم یوونتوس و تورینو در ورزشگاه آلیانز مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که یوونتوس با 46 امتیاز در رده چهارم و تورینو با 32 امتیاز در رتبه دهم قرار داشت. نزدیک‌ترین رقبای یووه برای رده چهارم، آتالانتا و لاتزیو هستند که هرکدام به ترتیب دو و یک بازی بازی عقب افتاده دارند که در صورت پیروزی، می‌توانند شاگردان آلگری را پائین بکشند. 

در نیمه اول تورینو بازی را هجومی آغاز کرد، اما این یوونتوس بود که در دقیقه 13 توسط ماتیاس دلیخت به گل رسید. بعد از این گل، یووه یک شانس خوب دیگر برای گلزنی داشت، اما نتوانست از آن بهره‌ای ببرد. در آخرین دقایق نیمه اول نیز تورینو کمی فشار آورد، اما بانوی پیر با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت. 

در نیمه دوم حملات تورینو بالاخره در دقیقه 62 نتیجه داد و بلوتی همه چیز را برابر کرد و این دیدار در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید. یوونتوس با این تساوی 47 امتیازی شد و حالا آتالانتا فرصت خوبی برای کسب جایگاه چهارم جدول دارد. 

4416