تلاش مضاعف بارسلونا برای جذب رایگان مدافع چلسی

تلاش مضاعف بارسلونا برای جذب رایگان مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا آندرئاس کریستنسن را از چلسی به خدمت بگیرد و البته در این راه چند رقیب جدی دارد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد مدافع دانمارکی با آبی‌های لندن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. منابع نزدیک به این بازیکن مدعی هستند که او به طور قطعی در پس از اتمام فصل، مجانی از این باشگاه خواهد رفت، چون می‌خواهد چالش جدیدی را در زندگی‌اش تجربه کند. 

به نقل از مارکا، بارسلونا جزو اولویت‌های کریستنسن 25 ساله نیست، اما در قعر لیست هم حضور ندارد، بلکه کاتالان‌ها می‌توانند با یک پیشنهاد وسوسه کننده، نظر او را جلب کنند. گفته می‌شود که کریستنسن تصمیم نهایی بابت آینده‌اش را در ماه بعد اعلام خواهد کرد و این به معنای وقت کم بارساست و حالا لاپورتا باید دست به کار شود. 

کاتالان‌ها مشکل بزرگی در خط دفاعی دارند. در حال حاضر جرارد پیکه، رونالدو آرائوخو، اریک گارسیا، اسکار مینگزا، کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی مدافعان بارسلونا هستند، اما در حقیقت فقط 3 نفر اول مورد اعتماد ژاوی می‌باشند و به غیر از آن، بلوگرانا گل‌های زیادی دریافت می‌کند. به همین دلیل کریستنسن یکی از گزینه‌های اصلی آبی اناری‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی می‌باشد. 

4416