خرید کریستیانو رونالدو اشتباه محض بود/ منچستریونایتد باید او را بفروشد!

خرید کریستیانو رونالدو اشتباه محض بود/ منچستریونایتد باید او را بفروشد!

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره لیورپول مدعی است شیاطین سرخ با خرید دوباره کریستیانو رونالدو اشتباه خیلی بدی را مرتکب شدند و باید او را بفروشد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته رونالدو با مبلغ 20 میلیون یورو از یوونتوس جدا شد و پس از 12 سال، بار دیگر به منچستریونایتد بازگشت. این فوق ستاره پرتغالی از زمان بازگشتش به لیگ برتر، گل‌های بسیار مهمی را به ثمر رسانده، اما جیمی کرگر نظر متفاوتی راجع به ستاره سابق رئال مادرید را دارد. 

اسطوره لیورپول در ستون مخصوص به خودش در نشریه تلگراف نوشت: "یونایتد با خرید دوباره رونالدو در تابستان گذشته، اشتباه کرد. اشتباه بزرگ‌تر این است که او را برای فصل بعدی نیز حفظ کند. یونایتد در فصل 2020/21 موفق به زدن 121 گل در تمامی رقابت‌ها شد و توانستند پس از 14 سال رکورد بزنند. این موضوع به خاطر بالانس و متحد بودن یونایتد بود. بعد از هر نتیجه ناامید کننده، شایعات از دیوار الدترافورد بالا می‌روند و هر دفعه یک داستان راجع به آینده رونالدو در این باشگاه منتشر می‌شود."

"هیچ بازیکنی از باشگاه بزرگ‌تر نیست و این موضوع را سرالکس فرگوسن از همه بهتر می‌داند. او در سال 2006 رود فن نیستلروی را به خاطر اینکه حس کرد عطشش برای گلزنی، مانع از پیشرفت جوانان می‌شود، او را به فروش رساند. به نظرم فروش رونالدو مشکلات یونایتد را حل خواهد کرد."

4416