علت انتقاد شدید ناگلزمان به داور بازی با سالزبورگ در لیگ قهرمانان مشخص شد

علت انتقاد شدید ناگلزمان به داور بازی با سالزبورگ در لیگ قهرمانان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی باواریایی‌ها از تصمیم داور مسابقه در آخرین دقایق بازی با سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا که یک شانس مسلم گلزنی را از این تیم گرفت، انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در وقت‌های تلف شده داور خطای سخت‌گیرانه ای از توماس مولر گرفت و فرصت گلزنی مناسب لروی سانه از دست رفت.

یولیان ناگلزمان، سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در مورد این صحنه می‌گوید: "واقعا تعجب می‌کنم چرا وی ای آر وجود دارد. شما باید اجازه دهید بازی ادامه پیدا کند و در صورت خطا گل را رد کنید. درون دروازه فقط یک بازیکن وجود داشت و لروی سانه فرصت مناسبی داشت. متوجه نمی‌شوم چرا برای آفسایدها با تأخیر تصمیم‌گیری می‌شود اما در این مورد به‌خصوص این‌گونه نشد. این یک شانس صد درصدی گلزنی برای تیم ما بود و تصمیم داور بسیار بد بود."

بایرن مونیخ در این مسابقه که در چهارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شد، مقابل سالزبورگ اتریش به نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و همین موضوع باعث شد که بایرن مونیخی‌ها نتوانند تکلیف کار صعود را در همین دیدار رفت مشخص کنند و کار صعود تیم سرخ‌پوش باواریایی به مرحله بعد مسابقات چمپیونزلیگ به مسابقه برگشت دو تیم کشیده شود.

9404