میلان و هدف‌گذاری بر روی هافبک بیست میلیون یورویی آتالانتا

میلان و هدف‌گذاری بر روی هافبک بیست میلیون یورویی آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان برای پست بازی‌ساز در تیم خود، تنها دو گزینه تخصصی به نام‌های دانیل مالدینی و براهیم دیاز را در اختیار داشته که به هیچ وجه برای ادامه رقابت‌های این فصل کافی نبوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه معتبر پیانتا میلان، این مسأله در شرايطی است که انتظار می‌رود که دانیل مالدینی برای کسب فرصت بازی بیشتر در پایان رقابت‌های فصل جاری به باشگاهی دیگر قرض داده شود و براهیم دیاز نیز نتوانست بعد از دوران ابتلایش به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا آن طور که باید درخشش لازم در پست شماره 10 را به نمایش بگذارد.

این گزارش همچنین اضافه می‌کند که روسلان مالینوفسکی، هافبک بیست و هشت ساله و ستاره آتالانتا به یک هدف نقل و انتقالاتی برای مدیریت باشگاه میلان تبدیل شده است. قرارداد این بازیکن ارزشمند در ژوئن سال 2023 میلادی به اتمام خواهد رسید و ارزش این بازیکن حدود بیست میلیون یورو می‌باشد.

همچنین این منبع معتبر ایتالیایی چنین تأکید می‌کند که مدیریت باشگاه میلان در واقع این بازیکن را به دلیل کلاس، قدرت، تجربه و فیزیک بدنی مناسبی که دارد، می‌پسندد.

البته که یاسین عدلی برای رقابت‌های فصل آینده وارد باشگاه میلان خواهد شد اما نیاز به جذب یک هافبک هجومی دیگر را برای روسونری نمی‌توان تکذیب کرد.

9404