انتقاد دروازه‌بان سابق دورتموند و آرسنال از فلیک و ناگلزمان: او را در پست 6 بازی ندهید

انتقاد دروازه‌بان سابق دورتموند و آرسنال از فلیک و ناگلزمان: او را در پست 6 بازی ندهید

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان سابق مانشافت معتقد است که مدافع - هافبک ملی‌پوش باواریایی‌ها گزینه چندان مناسبی برای بازی کردن در پست شماره 6 نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یاشوا کیمیش، با ارزش‌ترین بازیکن بایرن مونیخ و یکی از برترین بازیکنان پست خود در دنیا محسوب می‌شود که تأثیر مهمی بر روند بازی بایرن مونیخی‌ها و همین‌طور آلمان‌ها می‌گذارد.

با این اوصاف، ینس لمان، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه‌های بروسیا دورتموند و آرسنال انگلیس که پیشکسوت و کارشناس کنونی فوتبال ژرمن‌ها به شمار می‌رود، ضمن انتقاد از یولیان ناگلزمان و هانسی فلیک که یاشوا کیمیش را در بايرن مونیخ و آلمان گاهی در پست شماره شش بازی می‌دهند، معتقد است که یاشوا کیمیش برای بازی کردن در پست هافبک دفاعی، گزینه مناسبی نیست و می‌گوید: "کیمیش به عنوان یک شماره شش بازی می‌کند، اما مطمئن نیستم که او یک شماره شش واقعی باشد. کیمیش بازیکن خوبی است، اما نقاط قوت او بیشتر در بعد تهاجمی است تا دفاع. من شماره شش های دیگری را می‌شناسم که از نظر دفاعی نسبت به یاشوا کیمیش هوشیارتر هستند."

لازم به ذکر است که یاشوا کیمیش چه در تیم ملی فوتبال آلمان و چه در تیم بایرن مونیخ، هر زمان که در پست هافبک دفاعی تیمش بازی کرده، چندان موفق عمل نکرده و تیمش هم نتایج مناسبی نگرفته ولی هر گاه که در پست مدافع کناری به کار گرفته شده، موفق‌تر عمل کرده و تیمش نیز نتایج بهتری کسب کرده است.

9404