حسینی: دنبال انتقام نبودم/ رویای آسیا نداریم

حسینی: دنبال انتقام نبودم/ رویای آسیا نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیکان معتقد است تیمش شایسته برتری مقابل ذوب آهن بود.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی مربی پیکان بعد از برتری تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود، ذوب‌آهن آمده بود که تحت هر شرایطی ما را ببرد البته ما هم مشکلات خاص خودمان را داشتیم و با بازیکنان مصدوم زیادی به این بازی آمدیم. چند بازیکن بیمار و دو بازیکن مصدوم باعث شده بود که دست ما در این بازی خالی شود.

وی افزود: خوشبختانه فشار اولیه حریف را خوب تحمل کردیم و البته باید بگویم که زمین اصلا کیفیت مناسبی نداشت. خیلی‌خوب می‌دانستیم در این بازی فرصت‌هایی گیرمان خواهد آمد. خوشحالم که بازیکنانم باهوش بودند و از این موقعیت‌ها خوب استفاده کردند. روی یک ضدحمله هم موفق شدیم گل دوم را بزنیم و درنهایت سه‌امتیازی را به دست بیاوریم که به آن خیلی احتیاج داشتیم. حسینی درباره شرایط تیم پیکان تصریح کرد: بازیکنان من در این مدت فشار خیلی زیادی را تحمل کردند. آن‌ها شایسته این برد بودند و بعد از هفته‌ها موفق شدیم این برد را به دست بیاوریم. هرچند در بازی قبلی هم شایسته برد بودیم و حقمان باخت نبود. 

وی درباره رویای کسب سهمیه آسیایی توسط تیمش خاطرنشان کرد:  اصلا دنبال این مسایل نیستیم و می خواهیم تیمی باشیم که فوتبال خوبی ارایه می دهد. می خواهم بازیکنانم پیشرفت کنند و اینجا برای آنها سکوی پرتاب باشد. 

حسینی درباره رویارویی با تیم سابقش و همچنان کادر فنی و مدیران حریف گفت: واقعاً به این مسائل فکر نمی‌کنم و همه تمرکزم روی سه امتیاز این بازی بود. بهرحال فوتبال حرفه‌ای همین است، یک روز شما در یک تیم هستی و روز دیگر تیمت را عوض می‌کنی. مهم این است که ما کار خودمان را انجام دادیم و سه امتیاز را گرفتیم. من برای تیم خوب ذوب‌آهن هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

7474