صحبت‌های کلوپ پیش از بازی با نوریچ/ آخرین وضعیت مصدومان ليورپول

صحبت‌های کلوپ پیش از بازی با نوریچ/ آخرین وضعیت مصدومان ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل نوریچ سیتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی ليورپول مقابل نوریچ سیتی حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره گزینه‌های خط حمله؟

"همیشه خدا، در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم. دیوگو فعلاً بیرون است و نمی‌دانیم تا چه زمانی با ما نخواهد بود! می‌دانیم که اسکواد خیلی خوبی داریم اما آخر کار این است که باید وظیفه خودمان را انجام دهیم و بجنگیم. مهم نگرش است نه این که چه کسی بازی کند."

درباره رسیدن به منچسترسیتی؟

"الان حتی به سیتی فکر هم نمی‌کنم."

درباره گلزنی بابی؟

"خیلی خوشحال بودیم که بابی گل زد، همیشه گلزنی بابی موضوع بزرگی است چرا که می‌دانیم او چه قدر فداکار است. بابی، بابی است! او یک انسان باورنکردنی است. دیدید زمانی که او به زمین رفت، سخت‌ترین کار در زمین بازی را داشت و نگه داشتن توپ در آن‌جا واقعا دشوار بود. وقتی او گل زد، ورق برگشت. بابیِ روی مود، به ما کمک بزرگی می‌کند!"

درباره بازی فردا؟

"امیدوارم که جمعیت ما را فردا بیشتر از قبل به جلو هل بدهد و حمایت کند."

"ژوتا به بازی با نوریچ نمی‌رسد."

"میزان مصدومیت هنوز مشخص نیست، نیاز به بررسی بیشتری داریم. مصدومیتی است که مربوط به رباط مچ پاست. باید منتظر بمانیم. پوشیدن بوت محافظتی چیزی متعارف است. باید صبر کنیم. هر احتمالی وجود دارد!"

فیکس بودن فیرمینو؟

"بابی به دلیل کیفیتش می‌تواند همیشه جز یازده نفر ابتدایی باشد. گلش به اینتر، یکی از مهم‌ترین گل‌های خارج از خانه‌ای بود که زدیم. همه چیز را آرام کرد و ما به سرعت به ریتم خودمان بازگشتیم."

تعویض مربی نوریچ؟

"می‌دانید که من چه قدر دنیل فارکه را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. او در نوریچ کار خارق‌العاده‌ای انجام داد اما در شروع فصل وضعیت پیچیده‌ای به وجود آمد. دین جایش را گرفت و کاری که با نوریچ کرده است، واقعاً خوب بوده است. بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته شدند و تیم بسیار خوبی هستند."

درباره نحوه بازی نوریچ؟

"اگر به آن‌ها اجازه دهید بازی کنند، بازی خودشان را می‌کنند. اگر به آن‌ها فرصت دهید تا محوطه جریمه شما نفوذ کنند، این کار را خواهند کرد. باید تلاش کنیم و نگذاریم که نوریچی ها پاس‌های پشت دفاع ارسال کنند. نمی‌توانیم وضعیت خودمان را نادیده بگیریم. ما دیروز برگشتیم و فردا بازی داریم. بازی سختی خواهد بود."

درباره اسکواد؟

"وقتی اسکواد کامل است، خوشحالیم. بازگشت مو خبر خوبی است. سادیو، نبی و مو وقتی برگشتند با استقبال یکسانی مواجه شدند!"

درباره بازی دادن به کلهر یک بازی قبل از فینال کارابائوکاپ برای در شرایط بازی قرار گرفتن او؟!

"نه. او به بازی کردن بعد از دوره زمانی طولانی عادت دارد."

درباره مصدومیت چمبرلین و تیاگو و...؟

"با فشاری که در بازی قبلی وجود داشت، هنوز نمی‌دانیم که آیا کس دیگری به جز ژوتا متحمل مصدومیت یا مشکلی شده است یا خیر. نمی‌دانم برای فردا ترکیب شروع کننده چه کسانی خواهند بود. باید گزینه‌های خوبی برای بازی دادن داشته باشیم اما هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه کسانی در دسترس هستند."

9404