پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر| انتقام رفت در برگشت/ پرسپولیس همچنان در تعقیب رقیب دیرینه

پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر| انتقام رفت در برگشت/ پرسپولیس همچنان در تعقیب رقیب دیرینه

پایگاه خبری فوتبالی- جدال شاگردان گل‌محمدی و خطیبی با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این دیدار، علیرغم بازی تهاجمی و پر جنب و جوش از سوی هر دو تیم و به ویژه پرسپولیس، هیچ گلی به ثمر نرسید تا دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دهند.

البته وحید امیری موفق شد در دقیقه 16 با ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کند که کمک داور این صحنه را آفساید گرفت و گل امیری را مردود اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم، بازی جذاب تر شد و بازی هجومی سرخپوشان ادامه یافت و بالاخره در دقیقه 76 طلسم شکست و حامد پاکدل که به جای سعید آقایی به میدان آمده بود، موفق شد طی یک ضد حمله دروازه آلومینیوم را باز کند و پرسپولیس را یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

اما این پایان کار نبود و پیش از اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد، شاگردان یحیی بار دیگر زهر خود را ریختند و این بار نوبت رضا اسدی بود که دروازه آلومینیوم را باز کند و کار را برای شاگردان خطیبی به اتمام برساند.

گفتنی است؛ پرسپولیس در دیدار رفت مقابل آلومینیوم بازی را در اراک واگذار کرده بود و این دیدار، به نوعی حکم دیدار انتقامی را برای پرسپولیس داشت که در نهایت یحیی و شاگردانش سربلند از این جدال حساس بیرون آمدند.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۶۹-حامد پاکدل)، کمال کامیابی‌نیا (۸۴-رضا اسدی)، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۸۴-علی شجاعی) و مهدی عبدی (۸۰- سیدجلال حسینی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری (۴۶-محمد علی نژادمصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۷۱-محمدرضا آزادیپوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (۷۱-امید سینگ)، مهرداد بایرامی (۴۶-علی آل‌کثیر) و محمود قائدرحمتی (۸۴-میثم مجیدی)

سرمربی: رسول خطیبی

شرح گل

پرسپولیس یک - آلومینیوم صفر (دقیقه ۷۶؛ حامد پاکدل): ضدحمله پرسپولیس سبب شد مهدی عبدی با پاس خوب پاکدل را در موقعیت تک به تک قرار دهد و شماره ۴۰ پرسپولیسی‌ها توپ را درون دروازه پورحمیدی جای داد.

گل اول پرسپولیس به آلومینیوم

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم صفر (دقیقه ۴+۹۰؛ رضا اسدی): فشار پرسپولیس از سمت راست با احسان پهلوان باعث شد فرصت شوتزنی برای علی شجاعی فراهم شود و در برگشت رضا اسدی با شوتی سرضرب دروازه پورحمیدی را باز کرد.

گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم

اخطار:

میلاد فخرالدینی (۴۵)

وحید امیری (۸۷)

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: فرصت برای آلومینیوم روی پاس در عمق که این موقعیت از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: کار ترکیبی خوب پرسپولیس با سانتر آقایی و صربه سر امیری تبدیل به گل شد اما کمک داور آفساید گرفت‌.

دقیقه ۱۷: شوت مهدی عبدی روی پاس ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی سانتر مهدی ترابی که این سانتر بدون برخورد به کسی به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۴۵: سانتر خطرناک رضاییان در دهانه دروازه موقعیت را ایجاد کرد که این فرصت تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۵۱: فرصت عالی برای آلومینیوم از سمت راست که شوت علی آل‌کثیر راهی به دروازه لک نیافت‌.

دقیقه ۵۸: ضد حمله پرسپولیس و پاس خوب عبدی که شوت رامین رضاییان با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: فرصت خوب برای پرسپولیس و ترابی شکل گرفت که مهدی ترابی پشت مخوطه سرنگون شد اما کمک داور پرچم زد و توپ به اراکی‌ها داده شد.

دقیقه ۶۳: شوت رضاییان درحالی که در چهارچوب هم نبود در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۶۸: فرصت خطرناک برای شریفات که شوت او در حالت نا متعادل در اختیار لک قرار گرفت.

حواشی:

محمدرضا آزادی، بازیکن سابق استقلال برای نخستین بار در لیست آلومینیوم قرار گرفت. رسول خطیبی در دقیقه 39 از آزادی درخواست کرد از روی نیمکت بلند شود و خودش را گرم کند.

خلاصه بازی پرسپولیس - آلومینیوم را اینجا ببینید

7474