فکری: مدیران باشگاه نفت با تیمی که در ابتدای فصل بستند شاهکار کردند/ هر کاری می‌کنیم گره‌های تیم باز نمی‌شود

فکری: مدیران باشگاه نفت با تیمی که در ابتدای فصل بستند شاهکار کردند/ هر کاری می‌کنیم گره‌های تیم باز نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با پدیده مشهد مستحق دریافت گل‌های بیشتر هم بوده است.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از دیدار مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: جا دارد به تیم پدیده تبریک بگویم برای بازی خوب و کسب سه امتیاز از این بازی. شاید ما مستحق دریافت گل‌های بیشتری بودیم. یک تبریک هم به مدیریت شروع فصل تیم نفت مسجدسلیمان می‌گویم. آقایان! واقعاً شاهکار کردید! نمی‌دانم چطور با احساسات مردم برای منافع شخصی خودتان بازی می‌کنید و تیمی را تحویل مردم و این فوتبال می‌دهید که خودتان هم نمی‌دانید در آن چه هنرنمایی کردید. هر کاری می‌کنیم گره‌های تیم باز نمی‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: می‌دانیم که فساد در همه جای فوتبال ما وجود دارد. از طرف دیگر دست‌مان بسته است برای بدهی‌هایی که داریم. بازیکنانی که در اختیار گرفتیم به خاطر بدهی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. برخی تیم‌ها 10 برابر ما بدهی دارند، ولی مجوز جذب بازیکن می‌گیرند. همه می‌دانیم داستان چیست. من در برنامه فوتبال برتر سال گذشته گفتم که فضایی را به وجود می‌آوریم که این فساد باعث می‌شود،‌ دامن همه را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: می‌بینیم در این مدت چه بلبشویی در فدراسیون بوده و چه اتفاقاتی رخ داده است. این آتش فقط دامن آدم‌های سالم را نمی‌گیرد و دامن همه را می‌‌گیرد. اگر در باشگاه‌ها مدیر و مربی و دیگران درست کار نکنند، همه ضرر می‌کنیم. متأسفانه در بحث فنی دست‌مان بسته است. بازیکن می‌گیریم، ولی نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. الان قرارداد‌هایی با برخی بازیکنان امضا کرده‌اند که کیفیت ندارند و سال دیگر آنها می‌روند شکایت می‌کنند و طلب‌شان را باید بگیرند. همین مسائل منجر می‌شود به بسته شدن دوباره پنجره، برای همین جا دارد یک بار دیگر به مدیریت باشگاه تبریک بگویم. آنها در شروع فصل شاهکار کردند. نمی‌دانم شب‌ها چطور می‌توانند بخوابند. روزی که محمود فکری را دور زدید، خیلی خوشحال بودید، ولی نمی‌دانستید این بلا سر تیم می‌آید و یا اینکه می‌دانستید و برای‌تان مهم نبود. فقط دنبال این بودید که به چیزی که خودتان دوست دارید برسید. من به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم از اینکه این بلا را سر تیم آوردید، خوشحال باشید.

فکری درباره اینکه در ابتدای فصل چه اتفاقی رخ داد که سرمربی تیم نشد، یادآور شد: با من صحبت کردند و قرار شد در تهران با مدیربرنامه بنشینیم و قرارداد را امضا کنیم. توافق کردیم و عکس هم گرفتیم، ولی دوستان فکر کردند با وجود من به منافعی که به آن فکر می‌کردند، نمی‌رسند برای همین بند‌هایی را در قرارداد آوردند که باعث شود، من نمانم و دنبال دوستان دیگر بروند. با چند مربی صحبت کردند و کار به جایی رسید که الان اینجا هستیم. خیلی خوشحال بودند که محمود فکری را دور زدند و ان‌شاءالله شب‌ها بتوانند راحت بخوابند، بتوانند زندگی کنند و اشک و آه مردمی که دل‌شان به این خوش است را تحمل کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان، اضافه کرد: مردم الان را می‌بینند و شاید سر من داد بزنند و اعتراض کنند ولی ما مقصر نیستیم و داریم تلاش‌مان را می‌کنیم. هروقت که بگویند که خوش آمدید ما می‌رویم. فکر کردم می‌توانم به این تیم کمک کنم و الان نیز زمان داریم و تلاش می‌کنیم تا تیم را برگردانیم ولی اگر این اتفاق رخ نداد، دیگر کاری از دست ما برنمی‌آید و شاید دوستان کاری کردند که هرکسی تلاش کند، تلاشش بی فایده باشد. با این وجود ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم‌ را در لیگ برتر حفظ کنیم.

فکری درباره اینکه چه امیدی به بهتر شدن اوضاع دارد، عنوان کرد: بازیکنانی که جذب کردیم باید به تیم اضافه شوند. در فدراسیون و سازمان لیگ فضا آنقدر ملتهب و آشفته است که هیچکس در حال حاضر جوابگو نیست. امیدواریم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و با کمک همدیگر تلاش کنیم و تیم را حفظ کنیم. بازیکنان خوبی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم از آنها در بازی‌های آینده استفاده کنیم.

7474