نشست خبری رانگنیک پیش از بازی منچستری‌ها مقابل لیدزیونایتد

نشست خبری رانگنیک پیش از بازی منچستری‌ها مقابل لیدزیونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لیدز يونايتد شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از دیدار منچستر يونايتد برابر لیدز یونایتد حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره بازی پیش رو؟

"سرعت بازی لیدز بسیار بالاست بنابراین نباید به آن‌ها اجازه دهیم که این کار را در مقابل ما انجام دهند. آن‌ها همواره سعی می‌کنند که سرعت پاس دادنشان را بالا ببرند. مسأله دیگر در رابطه با آن‌ها این است که آن‌ها بسیار بازیکن گرا هستند و با سرعت بالایی حرکت می‌کنند و نباید به آن‌ها اجازه انجام این کار را بدهیم."

"آن‌ها گل‌های بسیاری به ثمر رسانده‌اند و به همان اندازه نیز گل خورده‌اند و فقط نورویچ از آن‌ها بیشتر گل خورده است. ما برای ۹۰ دقیقه بازی و پای‌بندی به اصولمان آماده‌ایم."

درباره کاپیتانی؟

"هرگز با هیچ بازیکنی در مورد کاپیتانی صحبت نکرده‌ام و هری و کریستیانو از این موضوع باخبرند. من تصمیم می‌گیرم که چه کسی کاپیتان باشد و لزومی ندارد که با کسی در مورد آن مشورت کنم. کاپیتان تیم ما هری‌ مگوایر است و در ادامه نیز کاپیتان تیم ما خواهد ماند."

"تأیید می‌کنم که ماتیچ به تمرینات بازگشته است اما بعید است که برای رویارویی با لیدز در دسترس باشد."

"ما باید یکی پس از دیگری بازی کنیم. بازی در لیدز مهم است، برای ماندن در جایگاه خود در جدول باید آن بازی را ببریم. سپس مقابل اتلتیکو مادرید باید بازی کنیم و می‌خواهیم در آن رقابت نیز پیش برویم. سپس سه روز بعد یک بازی مهم دیگر داریم."

درباره نمانیا ماتیچ؟

"ماتیچ برای اولین بار پس از مدتی به تمرینات بازگشته است. ممکن است برای لیدز در دسترس نباشد، اما او بازگشته است. ما هر بازی را پس از دیگری انجام خواهیم داد."

درباره روحیه رختکن؟

"من ناامید نیستم زیرا این حقیقت نیست. هری کاپیتان است، این یک مسأله نیست و مشکلی نبوده است. تمرکز کامل من بر آماده کردن تیم در تمرین برای بازی بعدی است. من چیزهایی که نوشته شده را شنیده‌ام. من فقط می‌توانم از تجربه شخصی خودم به شما بگویم، بازیکنان ناراحتی تا زمان بسته شدن پنجره وجود داشتند چون لیست تیم خیلی بزرگ بود و بازیکنان زمان و شانس بازی پیدا نمی‌کردند. جو رختکن نسبت به چیزی که چند هفته پیش به علت آن دلیل وجود داشت، بهتر است. این درباره‌ داشتن عملکرد خوب، با هم بودن در زمین و بردن بازی‌ها است. این‌ها چیزهایی هستند که می‌توانیم روی آن تأثیر بگذاریم و روی عملکرد ما هم تأثیرگذار باشند."

رانگنیک درباره رقابت دیرینه با لیدز؟

"من تا هفته قبل نمی‌دانستم ولی بیشتر همکارانم اشاره کردند که این احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌ها در لیگ جزیره است و البته من این دربی های محلی در آلمان را با شالکه و دورتموند برای مثال تجربه کرده‌ام."

"تیم ما تجربه زیادی در بازی کردن در این‌طور جوهای خصومت آمیز دارد و این شاید باعث بهتر شدن عملکرد آن‌ها نیز بشود. بازی سال قبل مقابل لیدز پشت درب‌های بسته برگزار شد. همگی بازی در یک استادیوم پر از تماشاگر را یک بازی در استادیوم خالی ترجیح می‌دهند و من هم مشتاقانه منتظر آن هستم."

درباره شروع قدرتمند بازی؟

"خیلی مهم است. مقابل برایتون در نیمه اول ما بسیار تلاش کردیم که توپ را بگیریم ولی باید قبول کنیم که برایتون بسیار عالی عمل کرد و این در نیمه دوم تغییر کرد که ما ریسک کردیم و سعی در بازپس‌گیری توپ در نیمه زمین آن‌ها کردیم. این روش ما مقابل لیدز نیز مشابه خواهد بود با وجود این‌که آن‌ها رویکرد متفاوتی دارند. ما باید تلاش کنیم و فعال باشیم. این یک بازی متفاوت خواهد بود، همانند بازی مقابل اتلتیکو و واتفورد و ما باید هر بازی را در یک زمان انجام دهیم."

9404