منصوریان: در دوران نوجوانی هم زمینی مثل ورزشگاه حافظیه ندیده بودم/ خدا را شکر امروز طالب ریکانی نبود!

منصوریان: در دوران نوجوانی هم زمینی مثل ورزشگاه حافظیه ندیده بودم/ خدا را شکر امروز طالب ریکانی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اینقدر کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه بد بود که حتی در دوران نوجوانی هم چنین زمینی ندیده بودم.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: درباره مسائل فنی به هیچ عنوان نمی‌توانم صحبت کنم و نمی‌توانم بگویم که از نتیجه بازی راضی هستم یا نه، چون اینقدر کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه بد بود که حتی در دوران بازیگری خودم هم تجربه نکرده بودم. در دوران نوجوانی هم چنین زمینی ندیده بودم.

وی افزود: فقط می‌توانم خدا را شکر کنم که دو تیم بازیکن مصدومی ندادند؛ به شرطی که رضا جبیره و رضا یزدان‌دوست هم مصدوم نشده باشند. بازی نکته فنی ندارد چون حدود 80 دقیقه در ارتفاع بود. فجر بیشتر به زمین عادت داشت و دو تیم به هیچ عنوان نتوانستند به دروازه‌ها نزدیک شوند.

منصوریان عنوان کرد: شنیده‌ام طرحی مصوب و حدود 4 میلیارد برای بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه  برآورد شده و امیدوارم این کار عملی شود. از شیرازی‌ها تشکر می‌کنم که نهایت میهمان‌نوازی را از ما داشتند. ان‌شاءالله که زمین حافظیه درست شود و همین که صحیح و سالم برمی‌گردیم خدا را صدهزار بار شکر می‌کنم. تمام لحظات بازی برخورد داشتیم، اگر زمین بازی کیفیت خوبی داشت لازم نبود دو تیم این مقدار در ارتفاع بازی کنند. در بازی با تراکتور هم کاملا روی زمین بازی کردیم ولی امروز به مراتب فجرسپاسی بیشتر به زمین عادت داشت.

سرمربی صنعت نفت در خصوص این موضوع که تیمش مقابل فجر سپاسی در انتقال توپ از دفاع به حمله خوب عمل نکرد، گفت: نمی‌توانستیم خوب بازی کنیم چون زمین کیفیت خوبی نداشت. هفته پیش هم دیدید که روی زمین تراکتور را آنقدر تحت فشار گذاشتیم که توانستیم گل بزنیم.  احساس لمس توپ‌ اکثر بازیکنان ما بالاست و می‌توانند توپ را خیلی خوب حمل کنند. امروز خط دفاع و هافبک فجر هم کم‌اشتباه بازی کرد. همین بازی در دور رفت کیفیت بهتری داشت. از مسئولان استان فارس خواهش می‌کنم که به این زمین برسند و آرزو می‌کنم که سهمیه‌ این استان حفظ شود. حیف که برق شیراز از بین رفت و امیدوارم که فجر بماند. از مسئولان می‌خواهم که به تیم فجر کمک کنند، اگر کمک نکنند نه کلانتری و نه هیچ کس دیگری نمی‌تواند به این تیم کمک کند. امیدوارم فجر بجنگد و سهمیه استان را حفظ کند.

منصوریان در خصوص غیبت طالب ریکانی تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز طالب ریکانی نبود.

7474