کلانتری: فرصت‌هایی را از دست دادیم که گل نکردن آن سخت‌تر بود/ ما فرمان می‌دادیم چه زمانی توپ گردش داشته باشد

کلانتری: فرصت‌هایی را از دست دادیم که گل نکردن آن سخت‌تر بود/ ما فرمان می‌دادیم چه زمانی توپ گردش داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی از اینکه مهاجمان تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت فرصت‌های گلزنی را از دست داده‌اند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فوتبالی، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:  نسبت به بازی‌ها خانگی گذشته بهتر بودیم و موقعیت‌های گل ایجاد کردیم، ولی نتوانستیم به گل برسیم. با این سیستمی که بازی کردیم از تلاش و روند تاکتیکی بازیکنان راضی هستم. بازیکنانم هر آنچه را که خواسته بودم انجام دادند و چهار پنج موقعیت گل به دست آوردند که دو سه موقعیت را فکر کردم تبدیل به گل شدند. واقعاً تبدیل نشدن آنها به گل سخت بود! باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم، هر چند که ایجاد موقعیت‌ها راضی‌کننده بود. بازیکنانم در دو سه روز گذشته حرف‌شنوی داشتند و با سیستم جدید 3-3-4 جواب دادند. با این حال، گل نزدن برای ما سخت بود. بازی در اختیار ما قرار داشت و فجر فرمان می‌داد چه زمانی توپ گردش داشته باشد.

وی در مورد اینکه یوسف وکیا در نیمه دوم کمتر نفوذ می‌کرد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. مگر می‌شود به بازیکنی که در حملات شرکت می‌کند، بگوییم حمله نکند. حریف صد در صد آنالیز می‌کند و جلوی حملات را می‌گیرد. من هم بفهمم که حریف از کجا حمله می‌کند، آن منطقه را پوشش می‌دهم. وکیا دیر به ما ملحق شد ولی با کلاس و با شعور بالا فوتبال بازی کرد. بازیکنانی هم که کنارش حضور داشتند واقعا همکاری می‌کردند. شاید تیم حریف دست او را خوانده بود ولی در دیدارهای آینده بهتر خواهد شد.

7474