واکنش الگری به مسابقه دربی حساس امشب یوونتوس مقابل تورینو

واکنش الگری به مسابقه دربی حساس امشب یوونتوس مقابل تورینو

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش مقابل تورینو گفت که دربی ویژگی و حساسیت خاص خود را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، تورینو، شهر شمالی ایتالیا امشب میزبان دربی حساس و جذاب ملقب به دربی 'دلاموله' خواهد بود. رقابتی دیرینه که با همشهری بودن در کنار رقیب بودن دو تیم یوونتوس و تورینو همواره با حساسیت‌ها و در عین حال جذابیت‌های خاص یک دربی همراه است.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تأکید کرد که یوونتوس همچنان باید با قدرت برای رسیدن به هدفی که به آن می‌اندیشد، راهی که در پیش گرفته را ادامه دهد و برای به دست آوردن هر امتیازی تلاش کند. صحبت‌های مکس الگری در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

درباره دربی؟

"دربی همیشه بازی ویژه‌ای است، یک رقابت درون شهری با حساسیت‌های خاص خود، ما برابر تورینویی به میدان می‌رویم که روح خاص خود را دارد، مربی این تیم بسیار خوب است و در عین حال بازیکنانی که خصوصیات خود را دارند، دی ان ای این تیم همانند شهر تورینوست، ما در خانه بازی می‌کنیم و با توجه به شرایط گویی با پنجاه درصد از تماشاگران روبرو خواهیم شد، ما به آن‌ها نیاز داریم، بازی سخت، پیچیده و خاصی است که به حمایت تیفوسی ها نیاز خواهیم داشت. همانند چند بازی اخیرمان بازی خواهیم کرد و می‌دانیم که آن‌ها نیز با همان مدل و سیستم به میدان می‌روند. تیم ما در حال نمایش و عملکرد خوبی است، در خط دفاع و گل نخوردن باید بهتر شویم، بازی با آتالانتا خوب نبود، آن‌ها یک گل فوق‌العاده به ثمر رساندند که ما باید عملکرد بهتری نشان می‌دادیم. اما ما نیمه پر لیوان را نگاه می‌کنیم، با این حال آن دیدار یک امتیاز مهم به دست آوردیم. با یک بازی بیشتر یک رده بالاتر از انان ایستاده‌ایم، بنابراین نیاز است که این مسیر را با قدرت بیشتر و تمرکز بالا ادامه دهیم. برای رسیدن به سه تیم بالای جدول امتیازهای مشخصی لازم است و بازی در برگامو به ما نشان داد که باید عصبانی‌تر و خشمگین تر از همیشه بازی کنیم. تساوی برابر آتالانتا یک نتیجه خوب و مناسب بود، شاید بگویم عالی. اما عالی‌تر خواهد شد اگر فردا دربی را ببریم. در فوتبال مسأله عجیبی وجود دارد که اگر به تساوی برسی گویی بازی را از دست داده‌اید. اما مهم پایان فصل است و امتیازات کلی که به دست آورده‌ایم. اگر در حال حاضر دو امتیاز بیشتر داشتیم شرایط متفاوت بود. با همین امتیازها در لیگ قهرمانان نیزاز رقابت‌ها خارج می‌شوید و یا همچنان ادامه می‌دهید و یا دیدار برابر رم که به نظر بازی را از دست رفته می‌دیدید اما با یک واکنش عالی همه چیز برمی‌گردد. هیچ امتیازی هرگز ناخوشایند نیست."

درباره ترکیب تیم و مهاجمین؟

"هنوز نمی‌دانم که با سه مهاجم بازی خواهیم کرد یا خیر. بونوچی و برناردسکی در دسترس نیستند. باید منتظر بمانیم ببینیم سه‌شنبه در دسترس خواهند بود یا نه. دنیلو نمی‌تواند بازی کند، کیلینی و کیه زا نیز در کنار تیم نیستند. بستگی به زکریا دارد شاید او را در کنار روگانی و دلیخت در خط دفاع بگذارم. کوادرادو در ترکیب خواهد بود."

درباره کین؟

"شرایطش خوب است، شاید فردا بازی کند همراه موراتا در سمت چپ و یا او در سمت چپ، نمی‌دانم فردا تصمیم می‌گیریم. خوب کار کرده و در دیدارهایی که به میدان رفته نمایش خوبی داشته است. در کنار همه بازیکنان خوب بازی می‌کند، تیم نیز از نظر فنی، فیزیکی در شرایط خوبی هست، خیلی خوب تمرین کردیم و من از این بابت خوشحالم، مهم رقابت و بازی با حفظ تعادل و همانگی در طول زمان بازی است. باید برای نود و پنج دقیقه مبارزه در خانه آماده باشیم آن هم برابر تیمی که از نظر فیزیکی بسیار عالی است."

درباره تورینو؟

"به احترام به دیدارهای گذشته، باید بگویم که تیم‌هایی مانند تورینو تکنیکی و فیزیکی بازی می‌کنند. البته در مقایسه با دو تیمی که پیش از این بازی با آن‌ها بازی کردیم باید بگویم که ما آسیبی ندیدیم و توانستیم به خوبی از بازی خارج شویم."

درباره هافبک‌ها؟

"لوکاتلی و آرتور و یا زکریا و مک کنی."

درباره لیگ قهرمانان؟

"نمی‌توانیم با یک امتیاز به خود برای رقابت اروپایی ببالیم، بعد از بازی فردا به لیگ قهرمانان و بازی بعدی فکر می‌کنیم. در حال حاضر تنها این بازی ارزش دارد و باید نتیجه بگیریم، اما اگر از بازی‌های شب گذشته می‌گویید بله دیدار اینتر و لیورپول را دیده‌ام و بازی رئال و پاری سن ژرمن را نیز دیدم."

درباره آمار دربی؟

"من با آمار کار نمی‌کنم. تورینو همیشه با قلب و روحیه مبارزه طلبی خاصی بازی کرده است. بازی فردا دیدار سختی است و البته مهم. آن‌ها شکست‌هایی در هفته‌های اخیر داشتند و این می‌تواند خطرساز باشد. باید با دقت و تمرکز بازی کنیم و بعد برای بازی سه‌شنبه آماده شویم."

درباره موراتا و آینده او؟

"در حال عملکرد بسیار خوبی است. بحث با او بر سر مسائل تکنیکی بود. آلوارو خیلی خوب کار می‌کند و بسیار جدی، آرام و با انگیزه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. باید برای زمان حال و دقایقی که در حال حاضر سپری می‌کنیم خوشحال باشیم، صحبت از نقل و انتقالات به گذشته بر می‌گردد. حالا بسیار عالی و متفاوت بازی می‌کند، به اهدافی که داریم فکر می‌کنیم و حالا تنها نکته‌ای که ارزش دارد و مهم است تمرکز و ادامه مسیرمان است."

9404