فرصت‌سوزی باورنکردنی مهاجم شهر خودرو (عکس)

فرصت‌سوزی باورنکردنی مهاجم شهر خودرو (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نیمه نخست دوئل با نفت مسجدسلیمان چند فرصت خوب گلزنی داشت اما در نهایت ناکام در باز کردن دروازه حریف بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی نیمه نخست مصاف نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو خراسان دقایقی قبل با تساوی بدون گل خاتمه یافت که شاگردان داوود سیدعباسی تیم برتر زمین بودند و بارها روی دروازه نفتی‌ها حملات خود را انجام دادند و چند فرصت خوب گلزنی نیز برای عنابی‌پوشان مشهدی خلق شد.

مثلث مهدی شریفی، رحمان جعفری و فردین رابط سه عنصر تهاجمی تاثیرگذار در نیمه نخست در خط حمله شهر خودرو بودند و همکاری این سه بازیکن موقعیت‌های متعدد گلزنی را برای تیم مشهدی به وجود آورد.

مهم‌ترین موقعیت روی پاس در عمق عالی مهدی شریفی در دقیقه 23 به دست آمد که رحمان جعفری مسعود پورمحمد دروازه نفت MIS را هم از پیش برداشت اما در شرایطی نامتعادل به توپ ضربه زد و ضربه‌ای جعفری در مقابل دروازه خالی از دروازه‌بان نفت، به گل نرفت تا این‌گونه بهترین فرصت گلزنی شاگردان سیدعباسی از دست برود.

فردین رابط هم در جریان نیمه نخست دو موقعیت خوب گلزنی داشت که ضربه تک به تک او به بیرون رفت و زاویه بسته شوت این بازیکن جوان به کنار دروازه نفتی‌ها برخورد کرد.

7474