حاشیه بازی نفت مسجدسلیمان و پدیده| 4 بازیکن مسجد سلیمان پشت پنجره بسته/ عصبانیت فکری از شاگردانش

حاشیه بازی نفت مسجدسلیمان و پدیده| 4 بازیکن مسجد سلیمان پشت پنجره بسته/ عصبانیت فکری از شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی- چهار بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مجوز بازی دریافت نکردند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه بدون گل در جریان است.

*تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور در فضای اطراف ورزشگاه بهنام محمدی به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

*پیمان میری، مهدی هاشمی نژاد، حسن مرادی فر و ایمان رازانی 4 بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان هستند که کارت بازی آن‌ها به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی صادر نشده است.

*در تیم پدیده، میلادفراهانی(دروازه‌بان) با شماره78، فردین رابط با شماره42، مرتضی حسین زاده با شماره47، محمدرضا فلاحیان با شماره 48 و رحمان جعفری با شماره60 بازی می‌کنند. همچنین در تیم نفت مسجدسلیمان هاتف نادری با شماره99 بازی می‌کند و روی نیمکت این تیم نیز احمدالجبوری با شماره72، سینا خادم پور با شماره66 و میلاد باقری با شماره44 حضور دارند.

*داود سیدعباسی سرمربی تیم پدیده به علت محرومیت روی نیمکت این تیم حضور ندارد.

*سیستم صوتی صفایی داور وسط دچار مشکل شد به همین خاطر او بازی را ببرای مدت کوتاهی متوقف کرد و با همراهی عطایی کمک اول این بازی، هدفون را جدا کرد و به داور چهارم تحویل داد.

*رحمان جعفری پس از اینکه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان قرار گرفت با او عبور از پورمحمد تنها دروازه خالی حریف را پیش رو داشت اما با دقتی تمام توپ را به بیرون زد تا افسوس نیمکت نشینان پدیده را در پی داشته باشد. پس از این اتفاق محمود فکری با عصبانیت به انتقاد از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

7474