نماینده البرز یک – همیاری آذربایجان غربی صفر/ صعود آسانسوری دختران البرزی در جدول

نماینده البرز یک – همیاری آذربایجان غربی صفر/ صعود آسانسوری دختران البرزی در جدول

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین دیدار معوقه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، نماینده البرز توانست با یک برد اقتصادی سه پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در دیگر دیدار معوقه هفته دهم، هیأت فوتبال البرز از ساعت 12:30 در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان همیاری آذربایجان غربی بود. 

این دیدار که مصاف تیم‌ میانه جدول با تیم رده پایینی به شمار می‌رفت از جذابیت بالایی برخوردار بود و شاگردان البرزی پرستو کرمی انگیزه‌های بالایی برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند.

در سوی مقابل همیاری آذربایجان غربی که این روزها نتایج چندان مناسبی عاید کارش نشده، در تلاش بود تا با کسب حداقل امتیاز البرز را ترک کند و اوضاع خود را در پایین جدول سر و سامان دهد.

در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم، این هیأت فوتبال البرز بود که با یک گل برنده میدان شد و به سه امتیاز دلچسب خانگی دست یافت. دختران البرزی با این برد، 17 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از ملوان به رده چهارم صعود کردند.

همیاری آذربایجان غربی نیز با این شکست، 4 امتیازی باقی ماند و جایگاه خود را در همان رده دهم جدول تثبیت کرد تا برای بقا در لیگ برتر در ادامه کار به آب و آتش بزند.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نیز از ساعت 13 روز چهارشنبه، 4 اسفند، با 5 دیدار همزمان طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد:

ملوان بندرانزلی-شهرداری سیرجان

زارع باتری سنندج-ذوب آهن اصفهان

سپاهان اصفهان-کیان نیشابور

خاتون بم-پالایش گاز ایلام

ملی پوشان شهرکرد- نماینده البرز

1377