برگزاری دیدار معوقه هفته دهم فوتبال بانوان/ صدرجدول به رنگ سبز درآمد

برگزاری دیدار معوقه هفته دهم فوتبال بانوان/ صدرجدول به رنگ سبز درآمد

پایگاه خبری فوتبالی-در پایان یکی از دو دیدار معوقه از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان با یک برد پرگل بالاخره به صدرجدول صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، دو دیدار معوقه از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران ظهر امروز برگزار شد که نتایج آن، صدر جدول رده‌بندی را دستخوش تغییراتی کرد.

این دیدار از ساعت 12:30 امروز در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار شد. شاگردان مریم جهان نجاتی بهترین فرصت برای رسیدن به صدرجدول را در اختیار داشتند و در تقابل با رقیب سنتی خود سه امتیاز این دیدار را حیاتی می‌دیدند. 

میزبان از همان دقایق ابتدایی زارع باتری را تحت فشار قرار داد و توانست در دقیقه 9 توسط شبنم بهشت به گل برسد. زارع باتری که هنوز در شوک گل اول بود، دروازه خود را در دقیقه 24 توسط افسانه چترنور گشوده دید و دو مهاجم خوش‌نام سبزپوش، خیلی زود زهر خود را به پیکر باتری سازان تزریق کردند. 

زارع باتری که روز سختی را پیش‌روی خود می‌دید، گل سوم را در دقیقه 33 و این بار توسط فهمیه ارزانی دریافت کرد. اما این پایان کار در نیمه نخست نبود و افسانه چترنور دو بار دیگر در دقایق 45 و 1+45 دروازه شاگردان فاطمه صادقی را گشود تا ضمن هت‌تریک، کار رقیب را در همان نیمه نخست یک‌سره کند.

 در نیمه دوم نیز شهرداری با مهمان مدارا کرد و توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا این دیدار با برتری 5 بر صفر شهرداری سیرجان به پایان برسد. 

دختران کرمانی با این برد، 28 امتیازی شدند و بالاخره با یک امتیاز بیشتر نسبت به خاتون بم جای این تیم را در صدرجدول گرفتند. زارع باتری نیز با این شکست 16 امتیازی و در همان رده ششم باقی ماند.

1377