تمجید لمپارد از مهاجم جوان چلسی: به توانایی‌های او باور دارم

تمجید لمپارد از مهاجم جوان چلسی: به توانایی‌های او باور دارم

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی، از مهاجم جوان این تیم که به صورت قرضی در ساوتهمپتون حضور دارد تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد، سرمربی اورتون مهاجم آلبانیایی چلسی، آرماندو بروجا، که به صورت قرضی در ساوتهمپتون حضور دارد را مورد تمجید قرار داده‌است.

این مهاجم جوان اولین بازی خود با پیراهن چلسی را، سال 2020 در زمان حضور فرانک لمپارد در این باشگاه انجام داد. سرمربی تافی‌ها در آستانه دیدار پیش‌رومقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر، به تعریف و تمجید از این مهاجم پرداخته‌است.

سرمربی اورتون در تمجید از مهاجم آلبانیایی، در بین خبرنگاران گفت: "اولین بازی خود برای چلسی را در زمان حضور من انجام داد. یک پسر خوب و جوانی بااستعداد است. در ابتدای دوران انتشار کووید به تیم ما آمد، در تمرینات ما حاضر بود و اکنون توانایی‌های خود را در ساوتهمپتون به‌نمایش گذاشته‌است. همیشه تشنه گلزنی است. بازیکن بسیار بسیار خوبی است و من به توانایی‌هایش واقف هستم."

با این وجود، لمپارد همچنان امیدوار است که بروجا مقابل آن‌ها روز خوبی نداشته باشد. مهاجم آلبانیایی در 20 بازی این فصل، 6 گل به‌ثمر رسانده‌است.

فرانک لمپارد ماه گذشته هدایت اورتون را برعهده گرفت و جانشین رافا بنیتز شد. سرمربی سابق آبی‌ها، که از زمان اخراجش از چلسی در ابتدای سال 2021 بیکار بود، امیدوار است بتواند در اورتون کارنامه سرمربیگری خود را بهبود بخشد.

9719