سوژه شدن لباس تورس مقابل ناپولی؛ بدون لوگوی بارسلونا!

سوژه شدن لباس تورس مقابل ناپولی؛ بدون لوگوی بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از نکات و حاشیه های عجیب و غریب بازی بارسلونا و ناپولی، پیراهن فران تورس، مهاجم آبی و اناری ها بود که لوگوی بارسلونا و همچنین لوگوی نایکی روی آن دیده نمی شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و ناپولی در پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا کار بارسلونا برای صعود به مرحله بعد دشوار شود. در این بازی فران تورس فرصت سوزی های زیادی داشت اما او تک گل بارسلونا را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به طور کلی تبدیل به بازیکن حاشیه ساز و سوژه اصلی این بازی شد!

یک نکته جالب درباره پیراهن فران تورس در این بازی این بود که پیراهن او نه لوگوی بارسلونا را داشت و نه لوگوی نایکی روی آن دیده می شد و بدین ترتیب به نظر می رسد که یک پیراهنی که از لحاظ چاپ ناقص بود را او به تن کرده است. برخی از بازیکنان چون اسپانسری متفاوت با اسپانسر باشگاه دارند، لوگوی شرکت سازنده پیراهن باشگاه را مخدوش می کنند اما در اینجا حتی لوگوی بارسلونا هم دیده نمی شود و مشخص است که این پیراهن مشکل داشته است و با پیراهن سایر بازیکنان بارسلونا تفاوت دارد.

1470