صحنه‌ای که فاجعه دفاعی بارسلونا را روی گل ناپولی نشان می‌دهد(عکس)

صحنه‌ای که فاجعه دفاعی بارسلونا را روی گل ناپولی نشان می‌دهد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه نیوکمپ به تساوی یک بر یک رسیدند تا بدین ترتیب آبی و اناری ها کارشان برای صعود به دور حذفی رقابت های لیگ اروپا دشوار شود و اکنون آن ها باید منتظر بازی برگشت با ناپولی در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا باشند.

به گزارش فوتبالی، گل اول این بازی توسط پیوتر زیلنسکی برای ناپولی در دقیقه 29 به ثمر رسید و بدین ترتیب ناپولی یک شروع خوب در این دیدار داشت و توانست از بارسلونا پیش بیفتد و کار آبی و اناری ها را دشوار کند.

روی این صحنه در حالی که پیوتر زیلنسکی در محوطه جریمه بارسلونا و در فضای کمی که مدافعان بارسلونا هم در آن حضور دارند، قرار دارد، دو بار توانست شوتزنی کند و بدین ترتیب بود که دروازه بارسلونا را باز کرد. شوت اول پیوتر زیلنسکی را مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا توانست مهار کند اما روی ری باند توپ دوباره جلوی پای پیوتر زیلنسکی افتاد و او این بار توانست دروازه تقریبا خالی بارسا را باز کند چرا که دروازه بان آبی و اناری ها نقش بر زمین شده بود.

در واقع خط دفاعی بارسلونا روی این صحنه عملکرد فاجعه باری داشتند و نتوانستند پیوتر زیلنسکی را پوشش دهند و او به راحتی توانست دو ضربه بزند و گلزنی کند.

1470