رکوردی منفی که تیم ژاوی با گل خوردن از ناپولی در نیوکمپ ثبت کرد

رکوردی منفی که تیم ژاوی با گل خوردن از ناپولی در نیوکمپ ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه اول دیدار حساس بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه نیوکمپ که در چهارچوب رقابت های پلی آف دور حذفی لیگ اروپا برگزار می شود، ناپولی موفق شد دروازه بارسلونا را در دقیقه 29 روی شوت پیوتر زیلنسکی باز کند و بدین ترتیب با نتیجه یک بر صفر آبی و اناری ها را در نیمه اول شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که روز های تلخ بارسلونا همچنان ادامه دارد و آبی و اناری ها هنوز نتوانسته اند اوضاع خود را در این فصل بحرانی درست کنند چرا که بارسلونا باز هم در ورزشگاه نیوکمپ گل خورد تا یک رکورد منفی را در ورزشگاه خانگی خود ثبت کند.

آبی و اناری ها برای پنجمین بازی پیاپی است که در ورزشگاه نیوکمپ گل دریافت می کنند و بدین ترتیب نمی توانند کلین شیت کنند. این قضیه یک آمار منفی برای تیم ژاوی به حساب می آید که برای 5 بازی پیاپی تیم او نتوانسته است در ورزشگاه خانگی خود کلین شیت کند و باید دید که اوضاع در ادامه این بازی و بازی های بعدی در نیوکمپ به چه شکل پیش خواهد رفت.

اما به طور کلی به نظر می رسد که اوضاع بارسلونا در این فصل درست شدنی نیست و اگر لاپورتا می خواهد با ژاوی ادامه دهد باید فصل بعد را هم به او فرصت دهد.

1470