تقابل دو تیم سابق مارادونای فقید در حساس‌ترین بازی لیگ اروپا

تقابل دو تیم سابق مارادونای فقید در حساس‌ترین بازی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در حساس ترین بازی پلی آف دور حذفی از رقابت های این فصل لیگ اروپا، بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه نیوکمپ از ساعت 21:15 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، تقابل بارسلونا و ناپولی به نوعی تقابل دو تیم سابق دیگو مارادونای فقید نیز هست. دیگو مارادونا که اواخر سال 2020 درگذشت، بین سال های 1982 تا 1984 میلادی در بارسلونا توپ زده است و بدین ترتیب این اسطوره آرژانتینی برای مدتی پیراهن بارسلونا را بر تن کرده است. از سویی مارادونا بین سال های 1984 تا 1991 میلادی هم در فوتبال ایتالیا و باشگاه ناپولی حضور داشته است. در واقع ناپولی همان تیمی بود که مارادونا پس از ترک بارسلونا راهی آن شد و چند سالی را در آن جا سپری کرد و به نوعی اسطوره باشگاه ناپولی هم شد.

اکنون در جدال بارسلونا و ناپولی در لیگ اروپا، دیگو مارادونای فقید به نوعی هوادار هر دو تیم خواهد بود چرا که او در دوران حیات خود و زمانی که هنوز بازی می کرد، در هر دو تیم توپ زده است و هواداران هر دو تیم او را دوست دارند.

1470