کلانتری: پیروزی مقابل صنعت نفت در دسترس است

کلانتری: پیروزی مقابل صنعت نفت در دسترس است

 پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: با تمام احترامی که به صنعت نفت می‌گذاریم، محکوم به پیروزی هستیم و به نظرم این برد در دسترس است. 

به گزارش فوتبالی، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار فجر سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان گفت: از رسانه‌های استان فارس تشکر می‌کنم که حمایت همه‌جانبه‌ای از فجر دارند. خوشحالم که همه کنار هم هستیم و تا کنار هم نباشیم،‌ موفقیتی به دست نمی‌آید. ان‌شاءالله با این وفاق، نیم‌فصل خوبی را آغاز کنیم. از گذشته میان مردم و ورزشکاران آبادان و شیراز، رابطه و رفاقتی وجود داشته و خوشحالیم که تیم صنعت نفت به شیراز آمده تا خاطرات گذشته را مرور کنیم.

وی با بیان اینکه منصوریان با وجود شرایط دشوار صنعت نفت توانسته موقعیت خوبی برای این تیم ایجاد کند، اظهار داشت: با تمام احترامی که به صنعت نفت می‌گذاریم، محکوم به پیروزی هستیم و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم که به نظرم این برد قابل دسترس است. بازیکنان تازه‌وارد با سایر نفرات ناهماهنگ بودند و آنها تنها دو یا سه جلسه کنار تیم تمرین کردند.

«با توجه به ابتلای سه،‌ چهار بازیکن به کرونا،‌ مجبور بودیم بازیکنان جدید را به میدان بفرستیم.» سرمربی فجر سپاسی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: نتوانستیم از یکی دو بازیکن که به کرونا مبتلا شده بودند، استفاده کنیم اما مجموعه خوبی درست کرده‌ایم. امیدوارم با حمایت هواداران و رسانه‌ها، پیروزی بسیار خوب و خوشحال‌کننده‌ای به دست بیاوریم. پورغلامی به عنوان مربی به ما اضافه شده  و از سال‌های گذشته و زمانی که در اردوی تیم نوجوانان ایران بودیم، با هم رفاقت داشتیم و ارتباط ما در این مدت قطع نشده بود.

کلانتری با بیان اینکه پورغلامی قرار بود ابتدای فصل به فجر سپاسی اضافه شود، عنوان کرد: در نیم‌فصل پیشنهاد کردم و باشگاه برای جذب او اقدام کرد. کار ما رودربایستی ندارد و در هر بخشی به دنبال تقویت تیم هستیم. دو چشم اضافه‌تر می‌تواند ببیند و به ما کمک کند. همکاران ما زحمت کشیدند و بازیکنان شبانه‌روز کار می‌کنند که از آنها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله این شکل و شمایل کمک کند تا موقعیت خیلی خوبی به دست بیاوریم و در این دیدار خانگی، باید برای سه امتیاز به زمین برویم. تیمی که برای پیروزی وارد زمین می‌شود، باید هجومی بازی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه فجر سپاسی، همه بازیکنان مد نظر او را جذب کرده است یا خیر، گفت: مطابق توان خودمان بازیکن گرفتیم و آنها با دید باز به جمع ما اضافه شدند. آنها از لحاظ فنی و اخلاقی با فجر هماهنگ هستند و انگیزه دارند. آنها با انگیزه به فجر سپاسی می‌آیند و این موضوع به خودشان و سایر بازیکنان کمک می‌کند تا شرایط فجر، بهتر از نیم‌فصل اول باشد.

سرمربی فجر سپاسی در پاسخ به این پرسش که چند درصد صنعت نفت نسبت به دیدار رفت تغییر کرده است، عنوان کرد: شرایط صنعت نفت نسبت به نیم‌فصل اول متفاوت است و آنها مجموعه و کادر فنی خوبی دارند. با اینکه هفته گذشته شش، هفت بازیکن اصلی صنعت نفت مقابل تراکتور به میدان نرفتند، این تیم بازی بسیار خوبی ارائه کرد. دیدارهای اخیر صنعت نفت را دیدیم و برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما باشد. با رعایت اصول برای پیروزی به زمین می‌رویم.

9719