رحمان رضایی: باید به قانون تمکین کرد/ قرار بود با هم همکاری کنیم اما نشد

رحمان رضایی: باید به قانون تمکین کرد/ قرار بود با هم همکاری کنیم اما نشد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع اسبق تیم‌ملی معتقد است وقتی همه اعضای هیأت‌رئیسه در مورد رییس فدراسیون به جمع‌بندی می‌رسند، باید به‌نظر آن‌ها توجه کرد.

به‌گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از اتفاقاتی که در هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال رخ داد و شاهد برکناری عزیزی خادم بودیم، رحمان رضایی گفت: با توجه به این‌که بخش زیادی از هیئت‌رئیسه به‌صورت جمعی این تصمیم را گرفته و رییس فدراسیون را عزل کردند، حتما مواردی را مدنظر قرار داده اند و مستنداتی را در اختیار داشته‌اند. از آنجا که من در جریان ریز امور نیستم، نمی‌توانم قضاوت قطعی داشته باشم اما بهرحال معتقدم باید همه ما در برابر قانون مطیع باشیم و تصمیماتی که در چارچوب قانون و اختیارات قانونی گرفته می‌شود را بپذیریم.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد ارتباطش با عزیزی خادم خاطرنشان کرد:  همه می‌دانند که من از قبل با آقای عزیزی خادم رفاقتی داشته‌ام ولی هیچ‌گاه فرصت همکاری با او پیش نیامد و نمی‌دانم چرا؟  حتی پیشنهادهایی به صورت شفاهی مطرح شد در خصوص حضورم در تیم‌های رده‌های سنی به‌عنوان سرمربی اما وقتی پیشنهاد دادند که دستیار آقای پرویز مظلومی باشم، نپذیرفتم و ترجیحم این بود که به‌عنوان نفر اول کار کنم. این پیشنهاد اما هیچ‌گاه جدی نبود و به‌طور رسمی درباره آن مذاکره نداشتیم اما به‌هرحال قسمت نشد به آقای عزیزی خادم به‌عنوان همکار در کنار هم قرار بگیریم.

رضایی درباره پیامدهای این انقلاب در فدراسیون فوتبال نیز گفت: نمی‌توانم نظر قطعی راجع‌به پیامدهای رفتن یا ماندن او در فدراسیون فوتبال بدهم بالاخره وقتی اعضای هیئت‌رئیسه به این جمع‌بندی رسیدند حتما نکاتی داشته‌اند که قابل پیگیری بوده. این نکات به‌قدری مهم بوده که هیچ‌کس بردهای پی‌درپی تیم ملی و صعود به جام جهانی را برای ارزیابی عملکرد فدراسیون مدنظر قرار نداده است.

وی افزود: این فرآیند برکناری،  کار را برای نفرات بعدی که مسولیت می پذیرند سخت خواهد کرد. و البته این خیلی خوب است که همیشه دموکراسی برقرار باشد.

رضایی در پایان تصریح کرد: باید منتظر بمانیم تا ادله‌ اعضاء هیئت‌رئیسه را در برکناری عزیزی خادم بشنویم و این می‌تواند گره کور ماجرا را باز بکند. در این شرایط ملتهب و پرتنش شفافیت می‌تواند به بسیاری از سوء‌تفاهمات پایان داده و افکار عمومی را اقناع کند.

9719