لیست بارسلونا مقابل ناپولی بدون یک مهره کلیدی

لیست بارسلونا مقابل ناپولی بدون یک مهره کلیدی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا لیست تیمش برای بازی مقابل ناپولی در لیگ اروپا در روز پنجشنبه را اعلام کرد که رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای که چهارشنبه با تیم تمرین نکرده بود از لیست خط خورد و بدین ترتیب این بازیکن مقابل تیم ایتالیایی بازی نمی کند تا به غایب سرشناس تیمش تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، ژاوی جدا از آرائوخوی مصدوم نمی تواند روی ممفیس دیپای، آنسو فاتی، لنگله، اومتیتی، سرجی روبرتو و بالده به علت مصدومیت حساب کند و دنی آلوز، جوتگلا و عبده به علت قرار نگرفتن در لیست لیگ اروپا در این بازی حضور ندارند.

بدین ترتیب لیست بارسلونا بدین شرح است: ترشتگن، نتو، آرنائو تناس، دست، اریک گارسیا، پیکه، جوردی آلبا، مینگزا، پدری، بوسکتس، دی یونگ، گاوی، نیکو، پوچ، آداما، اوبامیانگ، فران تورس، دمبله، بریتویت و دی یونگ.

بارسلونا برای لیست لیگ اروپا فقط می توانست سه تغییر نسبت به نیم فصل اول داشته باشد و بدین ترتیب ژاوی و دستیارانش تصمیم گرفتند که الوز را خط بزنند و در نهایت  فران تورس، آداما و اوبامیانگ در لیست قرار گرفتند. بارسا امیدوار است که با غلبه بر ناپولی بتواند به جمع شانزده تیم برتر لیگ اروپا راه پیدا کند و بتواند به مسیرش در این تورنمنت ادامه بدهد هر چند که به نظر می رسد کار آسانی پیش روی تیم کاتالان نخواهد بود.

4125