نظر گواردیولا درخصوص رقابت منچسترسیتی با لیورپول در این فصل

نظر گواردیولا درخصوص رقابت منچسترسیتی با لیورپول در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، لیورپول را سخت‌ترین حریف چند سال اخیرش خطاب کرد و معتقد است که آن‌ها هنوز توانایی رسیدن به صدر جدول را دارند. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها در این فصل علیرغم شروعی بد، رفته رفته توانستند به شرایط ایده‌آل و آرمانی خود بازگردند و حالا با اقتدار در صدر جدول قرار دارند و فاصله آن‌ها با لیورپول رده دومی، 9 امتیاز است و البته یورگن کلوپ و شاگردانش یک بازی عقب افتاده دارند. 

به نقل از سایت گل، با وجود ایجاد یک فاصله نسبتا زیاد با رقیب اصلی، گواردیولا هنوز بابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس مطمئن نیست. سرمربی سابق تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ در این مورد به اسکای اسپورت گفت: "چه کسی می‌تواند ما را در این فصل متوقف کند؟ لیورپول. آن‌ها بزرگ‌ترین رقیب ما در چند فصل اخیر بودند و همیشه در رده‌های بالای جدول حضور دارند. یک تیم فوق العاده و البته آزار دهنده."

تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول روز نهم آوریل در ورزشگاه اتحاد مقابل هم به میدان خواهند رفت. البته یورگن کلوپ نمی‌تواند تنها به این بازی برای گرفتن سیتی اتکا کند و باید امیدوار باشد که آن‌ها در طول فصل امتیاز از دست بدهند. هر دو تیم در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. 

4416