توصیه جالب مارادونا به فلورنتینو پرز در سال 2017

توصیه جالب مارادونا به فلورنتینو پرز در سال 2017

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فقید آرژانتین در سال 2017 به فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید توصیه کرد که گرت بیل را به فروش برساند و با پول آن، کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در انتهای فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به صورت رایگان از پاریسن ژرمن و به هرتیمی که می‌خواهد برود. در این میان رئال مادرید اولین و اصلی‌ترین مشتری او در چند سال اخیر بوده و هیچ وقت پرز و آنچلوتی علاقه خود را به جذب قهرمان جام جهانی 2018 انکار نکرده‌اند. 

به نقل از سایت مارکا، سه شنبه شب کیلیان امباپه در تقابل حساس پی‌اس‌جی با رئال مادرید، در دقیقه 90+4 با به ثمر رساندن گل بسیار زیبا، خنجری به قلب هواداران لوس بلانکوس فرو کرد تا تیمش در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار بگیرد. حالا از آن شب برخی از رسانه‌ها، از صحبت‌های مارادونا با مارکو روئیز ژورنالیست اسپانیایی پرده برداری کردند. اسطوره ناپولی در این باره گفته بود: "امباپه قرار است به بازیکنی تبدیل شود که خیلی از باشگاه‌ها دنبال جذبش باشند. من به پرز گفتم که او را بخرد و به من گفت که کریستیانو رونالدو و آن یکی دیگر بازیکن (بیل) را دارد. به من گوش کن، آن‌ها باید بیل را بفروشند، اما فلورنتینو علاقه‌ای به انجام این کار ندارد."

4416