درباره پنجشنبه حیاتی فوتبال ایران/ در آستانه عزل رییس

درباره پنجشنبه حیاتی فوتبال ایران/ در آستانه عزل رییس

پایگاه خبری فوتبالی– کمتر از 12 ساعت دیگر یکی از مهمترین جلسات تاریخ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، احتمالا تا فردا حوالی ظهر مشخص خواهد شد که شهاب عزیزی خادم می‌تواند کماکان وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شود یا اینکه پروژه هیات رئیسه برای عزل موقت او به نتیجه خواهد رسید.

اگر چه اولین واکنش فدراسیون فوتبال به انتشار خبر برنامه هیات رئیسه برای استیضاح عزیزی خادم، تکذیب این خبر بود اما وقتی عزیزی خادم به این نتیجه رسید که اعضای هیات رئیسه در تصمیمشان کاملا جدی هستند، چنین توضیحی درباره جلسه فردا داد:" من به حق منتخبان شما در هیات رییسه احترام می گذارم. در روزهای سخت در کنار من بودند. جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم. این حق قانونی همکاران من در هیات رییسه است و ان شالله روز پنجشنبه فوتبال ملی بتواند سربلند از آزمون پیش رو بیرون بیاید."

رئیس فدراسیون فوتبال البته کماکان از عملکرد خودش دفاع کرده و در صحبتهایش با روسای هیات‌ فوتبال استان‌ها مانور زیادی روی اقدامات فدراسیون در طول یکسال گذشته کرده منتهی علیرغم صعود تیم ملی به جهانی، نقدهای بسیار زیادی به شیوه مدیریتی عزیزی خادم در ساختمان خیابان سئول وارد است و همین نقدها و یکسری ابهامات باعث شده که هیات رئیسه فدراسیون بخواهد تکلیف عزیزی خادم را هر چه زودتر مشخص کند.

همانطور که پیش از این نوشتیم، در صورتی که خروجی جلسه فردای هیات رئیسه فدراسیون، عزل موقت عزیزی خادم باشد، او تا زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال – اواسط بهار – حق ورود به فدراسیون فوتبال را نخواهد داشت.

1470