عکس؛ توقف یک بازی در لیگ گواتمالا به خاطر مار

عکس؛ توقف یک بازی در لیگ گواتمالا به خاطر مار

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان حاضر در یک بازی در لیگ فوتبال گواتمالا کاملا شوکه شدند چرا که یک مار نسبتا بزرگ وارد زمین شد و بازی را متوقف کرد.

به گزارش فوتبالیف در تصاویر منتشر شده برخی بازیکنان در حال مرار کردن از ماری هستند که در بازی لیگ گواتمالا خودش را به درون زمین رسانده است. در حقیقت بازی در تیم نوئوا کونسپسیون و مونیسیال در لیگ گواتمالا در دقیقه 82 متوقف شد چرا که یک مار به مهمان ناخوانده بازی تبدیل شد.

در ابتدا گزارشگر که نمی دانست چه اتفاقی افتاده، از ورود یک تماشاگر به درون زمین انتقاد کرد اما کمی بعد حرفش را تصحیح کرد و گفت:" ببینید یک مار درون زمین است. انگار در فوتبال گواتمالا عجیب ترین چیزها را می توان دید!"

تلاش ها برای گرفتن مار ناکام بود و در نهایت دو افسر پلیس  سعی کردند که سر این مار را قطع کنند. البته یک آتش نشان وارد ماجرا شد و پیش از کشتن مار توانست او را مهار و از زمین خارج کند. بدین ترتیب نه مار کشته شد و نه بازیکنی صدمه دید.

تیم کونسپسیون در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا اولین پیروزی فصلش را قطعی کند. مشخص نیست که این مار چقدر زهر آلود بوده است اما در نهایت بازی از سر گرفته شد.

در فوریه 2019 بازی اورتون و ولورهمپتون به خاطر ورود یک گربه سیاه به درون زمین دقایقی متوقف شد. در آن بازی ولورهمپتون با نتیجه سه بر یک پیروز شد. نونو سرمربی وقت ولورهمپتون در پایان بازی گفت که در پرتغال، گربه سیاه نماد بدشانسی است!

4125