یادداشت صفی الله فغانپور درباره صحبتهای دیروز عزیزی خادم/ بدون یک ریال درآمد، چطور بدهی ها را دادید؟

یادداشت صفی الله فغانپور درباره صحبتهای دیروز عزیزی خادم/ بدون یک ریال درآمد، چطور بدهی ها را دادید؟

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به به صحبت های رییس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده و یک یادداشت نوشته است.


به گزارش فوتبالی، متن یادداشت به شرح زیر است:

یک- آقای عزیزی خادم در وبینار با روسای هیاتهای استانی فوتبال افاضاتی داشتند که به شرح ذیل پاسخ آنها را باستحضار می رسانم. ایشان گفته است:" فدراسیون بدهکار را به ثروتمند تبدیل کرده ام" یاللعجب، آقای عزیز وقتی در طول یکسال گذشته یک ریال در آمدزایی نکردید، وقتی برای تیم ملی اسپانسر خاصی جذب نکردید، وقتی برای پرداخت حقوق کارمندانت دستت توی جیب دولت است، وقتی هیچ حامی مالی و پشتیبان برای فدراسیون فوتبال درست نکردید، با چه رویی می گویید فدراسیون را ثروتمند کردید؟؟!!!!! چرا هیچ یک از روسای هیاتها از رییس سوال نکردند چه درآمدی در طول یکسالی که بعنوان رییس انتخاب شدی کسب کردید که فدراسیون را ثروتمند کردید؟؟

دو-" صعود تاریخ ساز به جام جهانی"، آقای عزیز، تیم ملی فوتبال ایران دو دوره متوالی و حتی در ۲۰۱۸ به عنوان تیم دوم جهان به جام جهانی صعود کرد، پس آنچنان هم تاریخ سازی خاصی هم نبود بلکه این شان تیم ملی ایران است.

سه- "دهها میلیارد بدهی فدراسیون پرداخت شد"، آقای عزیز، با کدام در آمد و کدام بدهی را پرداخت کردی؟، وقتی فدراسیون تحت مدیریتت در طول تصدی شما یک ریال درآمد نداشت چطور بدهی را پرداخت کردی؟!

چهار- "ارزانترین صعود به جام جهانی"، آقای عزیز، در دوره شما چه تحولی در تیم ملی ایجاد شد؟ سرمربی قبلا انتخاب شده بود، بازیکنان تیم ملی همانهایی هستند که در طول چند سال بودند، تنها اتفاق دوره عزیزی خادم که تا کنون سابقه نداشت این بود که اعضای تیم ملی علیه فدراسیون فوتبال بیانیه دادند!

پنج- "هواپیمای اختصاصی" آقای عزیز، خبر نداری که در تمامی ادوار تیم ملی با هواپیمای اختصاصی جابجا می شد و حتی در زمان جنگ آمریکا و عراق، تیم ملی با هواپیمای اختصاصی به عراق پرواز ممنوع اعزام شد، البته آقا شهاب حق دارد این چیزها را نداند چون سرگرم کارهای دیگری بوده و در جریان اتفاقات فوتبال نبود!

شش- "کیش بعنوان پایگاه فوتبال معرفی شد"، آقای عزیزی خادم، لطفا بفرمایید در کیش چه کاری انجام دادید و چه سرمایه گذاری از سوی فدراسیون شما انجام گرفت؟ خبر ندارید که کیش در همه سالها مورد توجه بوده و حتی کیش به رغم اینکه استان نیست بعنوان یک هیات مستقل شناخته می شود؟

هفت- "قرارداد با قطر"، آقای عزیز، قرارداد با قطر در دوره آقای مهدی تاج امضا شد و در دوره شما قرارداد قبلی تمدید شد، آقای خادم شما با اینطور حرف زدن مورد تمسخر قرار می گیرید، چون روسا و اعضای هیاتهای فوتبال استانی کشور کاملا در جریان این مسائل هستند.

هشت- "نقشه ساختمان فدراسیون"، آقای عزیز، ساختمان فدراسیون تا کنون دو بار (یا بیشتر) کلنگ زنی شد و نقشه های آن بارها تهیه شد، اینجانب بعنوان مسئول حقوقی فدراسیون در آن زمان، قرارداد ساخت ساختمان فدراسیون را با یک شرکت ایتالیایی در دوره آقای مهدی تاج تنظیم کردم و نقشه های آن تهیه شده بود. جناب آقای خادم، کجاست وعده در آمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای فدراسیون فوتبال؟ کجاست وعده شفافیت در تصمیم گیریها و دهها سوال دیگر؟

یادداشت از صفی الله فغانپور/ مسئول حقوقی سابق فدراسیون فوتبال

9719