ستاره کانادایی مونیخی‌ها هم‌چنان با بیماری می‌جنگد/ قدم بزرگ دیویس برای بازگشت به فوتبال

ستاره کانادایی مونیخی‌ها هم‌چنان با بیماری می‌جنگد/ قدم بزرگ دیویس برای بازگشت به فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - اخبار و اطلاعات مثبت و امیدوار کننده‌ای از روند بهبود و ریکاوری مدافع - هافبک کانادایی باواریایی‌ها به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، آلفونسو دیویس، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کانادا و باشگاه بایرن مونیخ آلمان از شروع سال جدید میلادی به دلیل عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا از تمرینات گروهی و تیمی مونیخی‌ها به دور بوده است.

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی‌ها بعد از مسابقه تلخ هفته گذشته در چهارچوب رقابت‌های بوندسلیگای آلمان مقابل حریف خود یعنی تیم بوخوم و تحمل شکستی سنگین برابر این حریف نه چندان قدرتمند، در ارتباط با آلونسو دیویس و شرایط جسمی و بدنی ملی‌پوش کانادایی تیمش این‌چنین توضیح داده بود: "خوشبختانه آلفونسو دیویس در مسیر بهبودی و ریکاوری خوبی است. البته هنوز کمی طول می‌کشد، اما علائم خطرناک قلبی این بازیکن تقریباً از بین رفته‌اند. هنوز یک یا دو مورد وجود دارد که برای برطرف شدن، به کمی زمان بیشتری نیاز دارند. آلفونسو دیویس تا تقریباً مدت زمان دو هفته آینده به صورت مداوم و مرتب معاینه شده و مورد مراقبت قرار خواهد گرفت."

لازم به ذکر است که آلفونسو دیویس برای تماشای تمرین هم‌تیمی‌هایش در روز جمعه هفته گذشته هم در کمپ تمرينات باواریایی‌ها حضور داشت و این احتمال وجود دارد که این جمعه نیز برای تماشا، در محل برگزاری تمرینات تیم حاضر شود. انتظارها بر این اساس است که این بازیکن کانادایی خیلی زود به ميادين مسابقات بازگردد.

9404