مصدومیت پوچتینو در هنگام شادی پس از گل امباپه

مصدومیت پوچتینو در هنگام شادی پس از گل امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن فاش کرد که پس از گل امباپه، فکر کرده دماغش توسط لئاندرو پارادس شکسته است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن ژرمن و رئال مادرید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم به میدان رفتند. در دقیقه 90+4 بازی کیلیان امباپه با یک حرکت انفرادی بسیار زیبا، دروازه کورتوا گشود و شهر پاریس منفجر شد. پوچتینو و دیگر اعضای کادرفنی در خوشحالی عجیب پس از گل امباپه حضور داشتند، اما شادی سرمربی آرژانتینی خیلی طول نکشید، چون یک ضربه محکم به صورتش برخورد کرد. 

به نقل از سایت گل، پوچتینو در کنفرانس خبری پس از بازی فاش کرد که در حین خوشحالی، یک ضربه محکم به دماغش اصابت کرد و به همین دلیل به سراغ تیم پزشکی پاریس رفت. او در این باره گفت: "من دو چیز احساس کردم. اولی احساس شادی بودم، سپس پارادس به سمت من دوید و با سینه‌اش به دماغ من محکم ضربه زد. در آن لحظه فکر کردم که دماغم شکسته و سریعا دکتر را صدا زدم و گفتم که فکر می‌کنم دماغم شکسته است. من ماسک زده بودم و یک لحظه درد بسیار زیادی کشیدم. پس کاملا دو حس متفاوت را در یک لحظه تجربه کردم."

4416